čtvrtek 14. září 2017

proměna jedné růže


Pro dnešní sychravý a deštivý den trochu barvy.
Před dvěma lety jsme koupili růžovou růži. 
Začala kvést jako žlutá a byla jsem zklamaná a chtěla jsem ji reklamovat. 
Ale v následujících dnech měnila barvu.
Od žluté po růžovou.
Vloni vůbec nekvetla a letos jsem ji už skoro odepsala. 
Ale poctivě jsme zalévali i hnojili. 
Před pár dny se objevilo poupě a jedna růže rozkvetla.
Takto chudák vypadala sklesle po dnešním dešti.
Ale je růžová.

13 komentářů:

  1. Jedna, ale velmi pekna ... Tusim, ze aj nadherne vonia ... dobre, ze ste nereklamovali ... :)
    U nas je dnes pekne, teplo, slnecno. Ten vas necas ma zajtra dorazit k nam. :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lauro, tady je fakt zima. Už jsme dnes na chvíli zapnuli i topení. Venku sychravo, vítr a prší. Tak si užívej sluníčka a tepla.

      Vymazat
  2. Hezká růžička i barva . Já jsem chtěla dělat na zahradě , ale nedá se
    Dnes u nás celý den prší a hodně se ochladilo.Mějte hezký zbytek dne
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, já jsem taky jen vyfotila jednu růži nic jiného, páč tady prší taky celý den a je zima. Přeji hezký večer.

      Vymazat
  3. Vidíš, trpělivost nese plody.
    Taky je u nás počasí vskutku podzimní. Prší, je vlezlo,šedivo. Tak akorát zalézt pod deku s knížkou, hrnkem dobrého čaje.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já jsem myslela, že už nepokvete. Hani, u nás je taky tak, je to na zatopení v krbu.

      Vymazat
  4. Jedna, ale velmi pekna ... Tusim, ze aj nadherne vonia ... dobre, ze ste nereklamovali ... :)
    U nas je dnes pekne, teplo, slnecno. Ten vas necas ma zajtra dorazit k nam. :)))

    OdpovědětVymazat
  5. Růžička je nádherná,kdo si počká,ten se dočká:-)Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, je růžová a krásně!!!!! A i když se venku žene na déšť- přeji ti krásný večer a celý víkend!! Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, u nás dnes konečně neprší a doufám, že ani zítra nebude, páč chceme jet na vinobraní :-) Hezký večer a pohodový víkend.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.