středa 27. září 2017

naprosto rozdílné představy



Řekla bych, že někdy jsou naše představy, mého muže a mě, až diametrálně odlišné. 
Takže občas zbývá jen kompromis.
No tady teda kompromis rozhodně nebude!
Sice malá skříňka, či jak to nazvat, kterou mi dala dcera, není ještě úplně podle mých představ, vlastně není podle mých představ vůbec.
Ale jistě uznáte, že jsem dekoraci musela udělat rychle
 a nahradit vtipný pokus mého muže :-).
Jeho, když něco napadne, je schopen to dovést do konce. Nevadí ztráta času a ani případné oběti. 
Jen aby pobavil.
A povedlo se mu to. Smála jsem se několik dlouhých minut.
Nelenil a skříňku umyl a nacpal tam gumídky, které mi opět koupil,
 přestože ví, že toto fakt nemohu, páč sežeru i velký pytel na posezení.
Prý je tam zavřel, abych k ním nemohla :-)
Musela jsem naaranžovat novou dekoraci rychle, i za cenu ne nejlepšího výsledku, 
ale na toto jsem se dívat fakt nemohla. 
Ježíš, na fotkách se mi jeho dekorace líbí víc :-)
Ale účel to splnilo. 
Zasmáli jsme se.

10 komentářů:

  1. Náhodou, manžel má vkus. I ty bonbony jsou v podzimních barvách :-)))
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  2. Zdá se mi to, nebo to vypadá líp než ty Tvoje mušle a kameny...:-))
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, vždyť jsem napsala, že se mi to jeho snad líbí víc :-)

      Vymazat
  3. Taky jsem se pobavila. Dobrý fór a ani to nevypadá nejhůř.

    OdpovědětVymazat
  4. Na fotce vypadá aranžmá manžela dobře. Takže asi palec nahoru :-). I když hrozí, že toto aranžmá dlouhého trvání mít nebude. :-))))
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych čistě z praktických důvodů dala ty mušle, ta druhá varianta by neměla trvalý umělecký dopad...a hlavně večer bych se na ní nemohla svědomitě dívat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blondýnko, přesně, stejně bych to vypáčila :-) Gumídci už samozřejmě nejsou. Bylo to pochutnání :-)

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.