neděle 24. září 2017

vřes a hlemýžď






Včera svítilo slunce a bylo celkem teplo, takže ideální čas na zahradu. 
Dnes ráno prší, takže se asi pokračovat nebude.
Před časem jsem tady psala naše peripetie s chodníkem, jak jsme koupili krásné dlaždice a odborník rozhodl, že takto ne. Materiál už je na zahradě a včera můj muž upravoval okraje chodníku, vykopával drny a čistil, páč už nám to začne. Já jsem se pustila do přípravy na zimu. Ostříhala jsem hrušku a některé keře. Maliny potřebují ostříhat úplně, ty vedra jim neprospěly, ale úpravu musím odložit. Pořád rodí. Každý druhý den sbírám misku.
Hlavně jsem potřebovala ale vyčistit truhlíky.
Sice ještě některé drží a letně kvetou, ale pár jich už bylo nutno nahradit podzimním a vlastně i zimním osazením.
Většinou mi tato výzdoba vydrží až do jara.
Opět jsme tradičně koupili vřes. Je krásný. 
Tak jsem si trochu při focení hrála a asi to bude kapku nudné.



Tady je ještě trochu léta. Připletlo se mi do cesty. Ale na zahradě je jej ještě víc.






Při sázení kde se vzal, tu se vzal, tenhle krásný chlapec. Je velmi fotogenický a hlavně postál.
Hezkou, i když deštivou neděli.

12 komentářů:

  1. Pěkné ránko,
    vůbec to není nudné a fotky září barvama podzimu a já ho mám děsně ráda.Krásnou neděli <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reny, ahoj. Jsem ráda, že ti to nepřipadá nudné, já jsem se nějak nemohla vzdát žádné fotky :-) I tobě krásnou neděli.

      Vymazat
  2. Taky už mám vřes v truhlících z přední strany domu. Z druhé strany to ještě jakžtakž jde, ale myslím, že déšť učinil své a budu se muset vrhnout i tam a naaranžovat podzim. Nedá se nic dělat.
    Je to fešák, ten slimák :-).
    Hezkou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, mně právě taky dost truhlíků ještě kvete a na studni úplně vše. Ano, je to fešák, viď? Dnes je dost sychravo, užij si neděli, jak to jde.

      Vymazat
  3. Marti, krásné fotky. Já jsem taky už nakoupila vřesy , ale ještě nesázím .Celou pavlač mám osázenou begoniema i na oknech v atriu a ty musím uklidit až v říjnu. Stále mi to všechno krásně kvete.Tak počkám .U nás lilo včera celé odpoledne a teď začlo znovu .Mějte pohodový zbytek neděle.Martina



    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, děkuji :-) Jo begonie mám ještě dva krásné truhlíky na studni a krásně kvetou. Ještě mi i kvetou surfinie a fuchsie, takže všude jsem ještě výměnu neudělala. U nás pršelo dnes ráno, už sice neprší, ale je fakt zima. Hezký zbytek neděle.

      Vymazat
  4. Maliny ještě taky sklízím, spoustu plodů určitě nestačí ani dozrát...
    Vřesy máš krásné, taky je mám moc ráda.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Henrieto, ani u nás nestačí dozrát, některé jsou ještě malé. V loni jsem sbírala ještě začátkem listopadu, ale to bylo tepleji. Měj se krásně.

      Vymazat
  5. Vřes nemůže být nudný :-) - mám ho moc ráda. A šnek je fešák, má neobvykle barevný domeček - aspoň já u nás narážím na samé šedavé.
    A maliny - ty bych chtěla sklízet taky. U nás se jim nedaří. Letos máme aspoň trochu ostružin...
    Hezké podzimní dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem obdivovala domeček, jinak taky vidím samé šedé. Nevím, kde se chlapec vyloup´. Stáni, i tobě pěkné dny.

      Vymazat
  6. Jsi mě natěšila. Ráda sázím podzimní truhlíky a většinou jsou to vřesy, které na jaře prdnu do záhonu.
    Jen jsem bohužel nastydlá a nemám umytá okna, tak si musím počkat, až mi z nosu nepotečou opratě, ale navnadila jsi mě, jsem hodně vřesová.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blondýnko, brzy se uzdrav a okna neutečou. Je mi líto, že už odchází léto, ale na výměnu truhlíků se vždy těším a pokaždé dávám vřesy.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.