sobota 27. ledna 2018

bílá na zahradě






Sníh u nás nepadá, spíš prší, ale bílá u nás už začíná.
Jen není úplně zimní.
Zatím je jich jen pár, malý, trochu uspěchaný pozdrav jara.
Za chvíli jich bude víc, tedy než mi je otrhají vnoučata. 
Holky milují trhání kytek, ale vždy se ptají: babi, kolik můžeme?
Na internetu jsem našla krásnou báseň od neznámého autora. 
Tématicky se hodí.

Sněženky

30. 8. 2011
V přihrádce staré peněženky,
zbyly mi drobné na Sněženky.
V obchodě krčí rameny:
"tyhle mince už neplatí."
Svět smutný zdá se mi,
než dočtu vzkaz
napsaný kouskem rtěnky:
"Lásko, šel jsem Ti pro Sněženky,
rostou na poli za tratí....:"


A v pátek kromě focení sněženek a básně, jsem si ještě splnila svoji povinnost. 
Tak mám odvoleno a tohle mi zbylo. 


10 komentářů:

  1. Nám tady na zahradu padají teď zrovna ráno bílé vločky. Ale jsou mokré, takže asi z toho nic moc nebude. Naše sněženky na zahrádce hlavičky nevystrkují, protože tam, kde jsou, leží sice tající, ale stále sníh.
    Odvoleno mám taky :-). Teď už jen sledování v televizi.
    Víkend v pohodě přeji, Marti!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, u nás zase už prší a včera večer jsme dokonce grilovali :-) I tobě krásný víkend.

      Vymazat
  2. Hezký víkend Marti, u nás ráno trochu sněžilo a teď prší.Sněženky u nás také vykvétají a manžel ráno u krmítka vyfotil krásného čížka.Taky mi zbyl tento lìstek ,zmuchlala a vyhodila .Tak uvidíme.Grilovali bychom taky,ale u nás je 1st.Už jsme přemýšleli,jestli si k večeru nešoupneme alespoň buřta do krbu.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, dobrý den. No u nás včera bylo 6, ale stejně jsem byla při grilování zabalená v dece :-) Pěkný víkend.

      Vymazat
  3. Marti, to není možné. Takto nakvetlé sněženky a tolik, na konci ledna? To je nádhera.
    Také jsme včera byli u voleb a dnes uvidíme jak to dopadne.
    Věřím, že zvítězí rozum a slušnost.
    Hezkou sobotu. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, taky doufám, ale obávám se, že je to dost vyrovnané. Jo sněženky jsou krásné, jen přišly brzo. Pěkný víkend.

      Vymazat
  4. No tak to nemá chybu, nebyla jsem týden na zahradě a docela se těším.
    Za plentou jsem byla tak nervozní, došmajdala jsem dvě patra se zabalenou nohou / stehy nepopraskaly /, ale odvolila jsem !
    Volila jsem již podruhé pana Drahoše a lístek se jménem druhého kandidáta vnučka rozcupovala hned za plentou, abychom měli jistotu...my všichni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blondýnko, doufám, že jsi ok. No, nevyhráli jsme, ale je to Pyrrhovo vítězství.

      Vymazat
  5. Tahle předzvěst jara asi ještě zapadne sněhem, ale i tak je to potěcha pro oko. Aspoň nějaká, když volby nedopadly :-( (sakra, kdo toho Z. volil - já nikoho takového neznám...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, já to tlačím očima, aby to bylo 49%, ale to už nebude, alespoň je to Pyrrhovo vítězství a udělali jsme, co jsme mohli.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.