pondělí 29. ledna 2018

zahradní solitér




Včera jsem psala o pátečním grilování a o nové žulové desce.
Část grilu byla prasklá, ale zbyly dvě součásti, která nás druhý den v trávě zaujaly. 
A společně jsme s mým mužem vymysleli solitér do zahrady, který se nám nejen líbí, ale bude mít ještě další užitečnou funkci a to krmítko. Jsem zvědavá,, jak dlouho bude trvat, než jej ptáci objeví.
Můj vtipný muž říká: měli bychom tu spodní část pořádně umej.
Proč, mě se líbí, jak je opálená.
No vletí tam hrdlička a vyletí vrána :-)
Trochu jsem nastříkala beton barvami, ale jen mírně, abych strhla tu šeď betonu a je hotovo.
A má jméno, říkám jí důvěrně Dáma.
U nás se nic nevyhodí.



10 komentářů:

  1. Hezký den Marti, krásný nápad.Taky nic nevyhazujeme,vše se na něco hodí.Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, pěkný nápad- vše se na něco hodí....a nebude v tom spodním podlaží bydlet kočička??? měj se moc hezky- krásný den Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, no už to obchází a značkuje čumáčkem :-) Měj se krásně.

      Vymazat
  3. Vona vám to kočka vysvětlí, pro koho bude solitér ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ona Justýna není normální kočka, je dvojnásobná. Já vím, že se nacpe všude a přetéká, ale tady to nebude tak jednoduché :-)

      Vymazat
  4. No nevím,nevím, zda tam ptáčkové budou lítat až uvidí tu vaši kočičí krasavici. :-)
    Hezký večer!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, oni lítají i na to malé krmítko, které je nad zemí jen o trochu výš a Justýna už je nějak neděsí, tak uvidíme :-) Hezký den.

      Vymazat
  5. Jako krmítko dobrý. A nástřik tomu dal správnou patinu (a to já si na barevnost jinak moc nepotrpím)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, taky jsem nechtěla na zahradě výrazné barvy, nemám to ráda a jsem ráda, že se mi to povedlo. Na fotce je krmítko výraznější než ve skutečnosti, svítilo na něj slunce, ale na zahradě úplně zapadne barevně. Hezké dny.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.