sobota 13. ledna 2018

i tohle je Praha




Praha pokaždé jinak.
Po večerní Praze fotím území nikoho.
I taková místa se najdou, ostatně jako v každém městě.
Docela velké neupravené území s ruinami, které možná nikomu zatím nepatří v kontrastu s nedalekou upravenou a krásnou Stromovkou za plotem.
Tento týden téměř žiju v Praze, po kulturním úterý čtvrtek pátek hlídám a fotím Prahu z terasy.
I toto má pro mě svoje kouzlo.
Je to jiný pohled, ne tradiční, kde dýchá historie a minulost krásně renovovaná a udržovaná pro generace příští, která vás oslní svou krásou.
Pro mě má svoje kouzlo i tahle krása zanedbaná.
Kdo chcete, pojďte se podívat se mnou.
Praha z terasy. 
Někde upravená a někde ladem.














A zítra vám ukážu, co jsme s dětmi ty dva dny tvořily.

8 komentářů:

  1. Není na škodu vidět něco i tzv. z druhé strany. A myslím,že se dá vždycky najít něco pěkného tam, kde zrovna na první pohled se to nezdá. Ta místa, která jsi fotila jsou určitě hezčí se stromy a keři, které zdobí listí. Ale i takhle mají tato místa viditelná z balkónu svoje kouzlo.
    Hezké sobotní odpoledne, Marti!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já už jsem tato místa s listím fotila v létě, sice je to hezčí, ale zase nevidíš nic za nimi. Proto jsem fotila teď znovu z terasy, páč jsem víc viděla. Měj se krásně, my teď doma velmi prožíváme a sledujeme výsledky voleb :-)

      Vymazat
  2. Zajímavý výhled, který má taky svůj půvab.

    OdpovědětVymazat
  3. Každé mesto i miesto má svoje pekné, i menej pekné zákutia ... Ale i v tých neupravených a na prvý pohľad pochmúrnych častiach sa dá nájsť čosi pekného a nostalgického ... Je to skrátka veľmi individuálne ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, mě v poslední době většinou zaujmou taková místa, na pohled ne krásná. Hezkou neděli.

      Vymazat
  4. Marti , krásné záběry. Já ráda vzpomínám na malostranské uličky, které v minulých letech byly omšelé, ale měly své kouzlo dávných časů. Nyní je vše hezky upravené, nové střechy, nové barevné omítky, a mne napadá, opravdu v minulosti byly domy tak barevné? Viz Staroměstské náměstí. Hezký večer. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivy, díky. Já mám pocit, že každé místo, které se zrenovuje, není přirozené, je bez patiny, ale časem ji snad zase získá. Hezkou neděli.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.