čtvrtek 4. ledna 2018

hrajeme jak o život




Ten Ježíšek věděl, co má nadělit.
Včera jsme tomu úplně propadli.
Vypadá to naprosto jednoduše, ale jednoduché to vůbec není. 
Zpočátku to vypadalo, jako že snad můj chorý mozek vyhraje.
No je opravdu chorý, páč jinak bych si nemohla myslet, že můžu nad svým mužem s analytickým a technickým myšlením, který dokáže odhadnout několik tahů dopředu, vyhrát. 
Včera jsme hráli několik her za sebou jako o život. 
Říkám, to mě nemůžeš nechat vyhrát z milosti? Ať mám radost?
No já se snažím, ale nejde mi to. Už si říkám, že vyhraješ a pak uděláš chybný tah ...
Ale hra je to úžasná a bez mého přičinění souvisí s mým oblíbeným webem Albi
Vypadá to, že je to náš rodinný web.
Hra je krásná sama o sobě, i když se nehraje. 
Je dřevěná a možná ji nechám neustále připravenou a ne v krabici. 
Vždy připravená ke hře.

P.S. Jinak já jsem ta tmavě hnědá, která prohrává.
 
tady to vypadá, ale jen vypadá, že vyhraju

14 komentářů:

  1. Vypadá to jako dobrá hra. Když počasí nepřeje prima zpestření dne.
    Měj se!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já myslím, že tohle budeme hrát i při dobrém počasí na zahradě. Hezké dny.

      Vymazat
  2. No vidíš Marti, a my s mužem hrajeme spolu tak akorát kanastu nebo žolíky, a vlastně ještě České filmy, to je taky moc fajn. Asi bychom se měli lépe vybavit novými moderními hrami - nebo napsat Ježíškovi :o).
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, já karty moc nemusím a co jsou České filmy? To neznám. Hezký večer.

      Vymazat
    2. Český film - otázky a odpovědi z historie filmu až do současnosti, zábavná
      hra. Také z Albi :o))).

      Vymazat
    3. Díky, už jsem si to našla :-)

      Vymazat
  3. My hrajeme nejvíc, když dorazí na návštěvu syn. Oblibený je Labyrint a pak Metro, ale občas mne ukecají na Kamionem po Evropě nebo Carcasone. když jsme s mužem sami, končíme většinou u scrable.
    Ale tahle hra vypadá zajímavě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, je hodně zajímavá, i když se mi to na první pohled nezdálo, přišlo mi to jednoduché. A není, je to o přemýšlení.

      Vymazat
  4. To je parádna hra ... my nemáme žiadnu ... dlho som plánovala scrable ... ale ako vidím, je veľa nových nápaditých hier ... My hrávame akurát žolíky ... Určite sa nechám tebou inšpirovať a zajdem do e shopu ... :) Marti dobrú zábavu prajem ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lauri, mně zpočátku přišla jednoduchá na první pohled, než jsem pochopila pravidla. Je o přemýšlení a to nás baví. Určitě do ní jdi. Hezký večer.

      Vymazat

  5. Lapená a to je fajn :o)
    Hezký den. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, to je hezký, škoda, že mě to nenapadlo jako název příspěvku :-) Měj se krásně.

      Vymazat
  6. Tady je přesně vidět, že je Ježíšek inteligentní muž a žádné miminko, které přesně ví, že kdo si hraje, ten nezlobí.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.