pondělí 15. ledna 2018

grafika s bonusem


Umění miluju v jakékoliv podobě.
Na prvním místě je divadlo a hned vzápětí výtvarné umění.
Ostatně o tom svědčí i naše galerie, kterou už znáte. 
Vedle sebe trůní obrazy akademických malířů a umělců neznámých a potkávají se s dílky našich dcer. 
A grafiku mám moc ráda.
Dárek jen tak od mojí sestry mi ovšem udělal dvojnásobnou radost.
Umění s bonusem.
Nejen, že je to krásná grafika, ale zachycuje krásná místa mého rodného města.
Archy ještě nejsou na značce. Zatím jsem fotila na zemi v obýváku.
Ne, že by nebylo místo v galerii, i když jsou grafiky hodně velké, ale chtěla bych je mít samostatně a na dosah. Grafiky čeká ještě zarámování, aby byly chráněny. 
Pravděpodobně je zavěsíme do předsíně. 
Přes předsíň chodíme neustále. 
Do obýváku, do patra, tak se s nimi budu setkávat bezděky neustále.
Ještě jednou děkuji.





15 komentářů:

  1. Tak to jsi dostala opravdu moc hezký dárek. Grafika na každém místě vypadá hezky.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ano vypadá. Jen u nás už není na obrazy moc místa :-) V patře ano, ale to bych se nekochala pořád. Měj se krásně

      Vymazat
  2. Grafiku mám také moc ráda.
    A také mne pobavily zelené papuče co vykukují na fotkách Marti :o)). To se mi už také několikrát stalo při focení.
    Měj prima den.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, ty jsou tam schválně, naopak jsem chtěla, aby byly vidět pro srovnání velikosti :-) Jinak bych je odřízla. Chtěla jsem, aby byly vidět ještě víc, ale jsem mrňavá a ty grafiky jsou velké, takže líp to nešlo :-) Měj se krásně.

      Vymazat
  3. Marti, to jsou opravdu moc hezké obrázky! :) Také mám grafiku moc ráda... krásný dárek! :)
    Hezké lednové dny, Peťka :)

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, obrázky jsou krásné a hezké je, že znám aspoň jednu stavbu, kolem které jezdím. Užívej si jich. Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, to první je galerie, tedy Dům umění a ten si asi poznala. To druhé je vchod a kaple u hřbitova a to třetí kaplička, která stávala, vůbec nevím, jestli ještě stojí, musím se podívat, v parku proti zimnímu stadionu. Kdysi se tam konaly i výstavy. Hezký večer.

      Vymazat
  5. Moc hezké! Staré budovy to je další druh umění, mají svoje kouzlo.
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  6. Oh, ty jsou krásné... Takový dárek musel opravdu potěšit.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, potěšil hodně a ještě byl naprosto nečekaný. Měj se krásně.

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Ilonko, u visí a my se oba s mým mužem kocháme. Hezký den.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.