sobota 20. ledna 2018

zelená zima





Já vím, trochu kontroverzní slovní spojení. 
Slovo zima je bílé.
U nás ne. U nás je zima zelená.
Ne, že bych zimu nějak extra milovala, nejsem ani přítel sportů, natož zimních, moje sportovní aktivita začíná a končí v naší tělocvičně a možná ještě bych mohla zahrnout krmení "dravé" zvěře. Myslím naši Justýnu a sýkorky, vrabce a případně holuby. 
Ale k zimě patří bílá, tak bych jí trochu chtěla. 
Tahle zelená zima, jak jsem jí začala říkat, trochu narušuje můj vnitřní řád světa.
Všude kolem vládne bílá. U nás zelená.
První fotky jsou foceny z okna přes žaluzie, páč jinak bych sýkorku nezachytila.
Tak pojďme na procházku dnešní ranní zelenou zimou.
Hezký bílý či zelený víkend všem.



  









10 komentářů:

  1. Hezkou sobotu Marti, nám tady nasněžilo krásně a taky tu byl pěkný vichr v týdnu.K vám určitě sníh taky dorazí.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, no u nás bylo tuto zimu tak dvakrát jen pocukrováno, teď furt prší a vichr tady už byl předevčírem a velký. Hezký zbytek víkendu.

      Vymazat
  2. Marti vždy, když koukám na fotky z tvé zahrady, tak mne zaujmou obrazy v rámu a přemýšlím, zda jste si to tam dali sami, anebo už to na té zídce bylo. U nás neprší, nesněží, ale chladno je. Muž si vyšel na Lysou horu (ráno tam bylo chladno, že bys psa nepustila ven a kupy sněhu), tak doufám, že se mu nic nestane, protože šel sám. Přeji hezkou sobotu. Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, já už jsem tady o nich někde psala. Jsou to obrazy v okenních rámech. Dělala a malovala jsem je už do předchozího domu, kde rovněž visely na zahradě na zdi, tam teda slušely víc, protože jsem je dělala přesně na tu zeď. Tady docela trvalo, než jsme jim našly místo. Už jsou staré víc než 10 let. Občas musím opravit rámy, které oprýskávají, ale jinak drží. To tak já občas blbnu :-) No to má tvůj muž odvahu, je tam dost zima, tedy i u nás je zima, ale určitě se vrátí v pořádku. Měj se krásně.

      Vymazat
  3. U nás se chumelily chvíli vločky - vypadalo to z okna docela zimně, ale tály hned po dosednutí na zem. Takže bílá zima se zas odkládá
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, já mám pocit, že už ani nebude žádná bílá zima. Hezký zbytek víkendu.

      Vymazat
  4. Tak u nás tedy zima bílá je. Dnes tedy nepadalo nic, ale stále se drží to, co napadalo ve dnech předchozích. Takže ano, my máme teď na chvíli zimu bílou.
    Hezký večer a příjemnou zítřejší neděli !
    Han-ka

    OdpovědětVymazat
  5. Tiež som toho názoru, že zima má byť biela ... Bolo tomu tak odjakživa ... Len posledné roky biela farba chybuje, alebo ešte v horšom prípade, sa posúva do jari. U nás napadol sneh pred týždňom ... a drží ... na zajtra hlásia sneženie opäť ... to bude zas havárií na cestách ...
    Zimu ako takú vôbec nemám rada ... ale keď ju už musím trpieť, mala by byť krásna, slnečná, mrazivá a biela ... ako bývala keď som bola školáčka ... V súčasnosti je tak iba na horách ... Marti, príjemnú nedeľu prajem ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, jo přesně takovou bych si ji představovala. Bílou, krásnou a slunečnou. Pohodovou neděli.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.