neděle 14. ledna 2018

zámek pro princezny, garáž pro dinosaury a Rybička



Vlastně naše kreativní výtvory s dětmi si fotím vždy.
Ne v takovém množství jako tentokrát pří hlídání ve čtvrtek a pátek, protože to pořád bylo babi, ještě toto vyfoť a přidám tam zvířátka, tak ještě tohle.
Ale ne vždy dávám na blog.
Tentokrát jsem se rozhodla, že náš krásný zámek, domeček a garáž pro dinosaury stojí za zachování pro vzpomínky. Jednou se třeba Lola a Alan rádi podívají, jak jsem kdysi tvořily.
Všechny fotky jsem ani dát nemůžu, páč bych zahltila blog.
U stavění nám chvíli asistovala Rybička.
To je morče.
Obě morčata Rybička a Popelka, babi, zase jsi popletla jména, ty je vždycky popleteš, jsou členové rodiny, tak se na chodu domácnosti a života podílejí většinou taky.
Tentokrát to mám správně.
Pomáhala nám Rybička.
Hezkou neděli.











14 komentářů:

  1. Krásně jste si vyhráli. Architekti jedna radost. :-)
    Hezkou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, viď? Taky jsme se každému chlubily, jaký jsme stavitelé :-) Měj se krásně.

      Vymazat
  2. To znám :o)), kolik já už nastavěla s dětskou pomocí hradů, zámků, garáží, domů a veledomů, věží a majáků silnic a parkovišť. A nezapomenutelné stavění jeskyní a bunkrů pod stolem s pomocí dek a polštářků. Bohužel v zápalu her jsem vždy zapomněla fotit.
    Kdo si hraje,nezlobí - ať je malý, nebo velký :o)).
    Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, já hodně stavím, ale musím i hodně malovat. Přiznávám, že to stavění mi jde líp :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Období hraní, stavění a kreslení je nejkrásnější. To když potom přijde období fyziky a učení se věcí dávno zapomenutých /mnou/ s láskou se vzpomíná na čas pastelek, papíru, lepidla a kostek. Krásnou neděli Ti přeje Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, no na období učení jsou rodiče, já už mám svoje za sebou :-) Já jsem babička na hraní. Hezké dny.

      Vymazat
  5. Babičkovské radsoti... :-) (ty mám teprve před sebou - tedy doufám, že syn časem nějaké vnoučátko pořídí ;-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, ano už to jsou jen radosti. Už to nejsou miminka, kdy jsem se bála, že budou plakat po mámě, a taky plakaly a já je nosila několik hodin :-) Už jsou to parťáci. Hezký večer.

      Vymazat
  6. Marti, krásně jste si vyhráli a výtvory se musí fotit. Na Vánoce u nás byla malá Angelika a dvojčata a také jsme stavěli z kostiček a fotili.
    Přeji krásnou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, ano já dokumentuju vždy. Jsou věci, které se nebudou opakovat. Jsou jedinečné. Pohodový večer.

      Vymazat
  7. Nádherný svět, není komplikovaný, je barevný a přívětivý... my jsme minulý týden pekli lívance a buchtičky z modelíny...

    OdpovědětVymazat
  8. Krásně jste stavěli. Taky to u nás tak funguje a když něco nafotím, tak hned slyším babi ukaž já se podívám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, babičkovské radosti jsou asi všude stejné. Měj krásný týden.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.