úterý 23. ledna 2018

Dušinky


Ta krásná sada tedy není celá moje.
Kabelku vlastním od vánoc.
No krásné pouzdro na mobil nevím, na co by mi bylo.
Jako pravděpodobně poslední na této planetě, aspoň podle pohoršlivých pohledů na můj odložený telefon na veřejnosti, vlastním předpotopní tlačítkový telefon. 
On tedy není starý, mám jej 3 až 4 roky a bylo to moje naprosto vědomé rozhodnutí.
Moje ségra volá a já nestačím doběhnout, hned tedy volám zpět a fakt mě rozčiluje, když to nezvedá několik minut a já nadávám do zvonícího telefonu, dokud se tam neozve: sakra, vždyť mi to zase nešlo zvednout! A to má krátké nehty. Neumím si představit, jak do toho buším já svými dlouhými nehty. Možná časem podlehnu, až mě skutečně začnou iritovat ty pohledy, 
které mi jasně sdělují, jak jsem trapná.
Nevadí, třeba chci být trapná. Navíc už léta mě nezajímá, co si o mně myslí cizí lidé. 
A vlastní? Ty moje úlety znají.
Na počítači jsem každý den, tak nepotřebuji být ve spojení se světem přes mobil, když náhodou nemám v dosahu notebook. Fakt vydržím, když nebudu chvíli vědět o světě. Stačí mi, když to volá a jde poslat sms. Tedy v sobotu jsem se celkem vyděsila, když jsem volala do ordinace kvůli receptu a bylo mi sděleno, že buď mi recept přijde na mobil anebo email.
Ježíš, no jo, oni jsou od nového roku e-recepty.
Proboha, v jakém formátu to posílají na mobil?
Co když ten můj dinosaurus nedokáže recept přijmout?
Ale dokázal to, je to jen sms, tak s ním fakt nemám problém, i když jsem rarita.
No ale já jsem trochu odbočila od toho krásného pouzdra na mobil.
Od Dušinky.
 Tak se všem výrobkům s výtvarným motivem grafičky a výtvarnice Dušany Rapošové říká. 
Její obrazy a reprodukce najdete na Fler.cz.
Pouzdro na mobil mám jako dárek opravdu hodně dopředu a dávám ho na blog s rizikem. Ale oslavenci stačí naše osobní setkávání, nečte blog. Ale hlavním důvodem, proč tady prezentuji toto pouzdro, je, že to bude opět záležitost časově omezená, stejně jako například před vánoci termohrnky s motivem Dušinek, které už samozřejmě nejsou.
Kabelky, tašky a batohy jsou v nabídce na Dara bags pořád.
Obávám se, že i toto nádherné pouzdro není masová záležitost a do narozenin nabídka nevydrží. Tak jsem koupila hned někomu, kdo po nějaké Dušince touží a prezentuji, kdyby se někomu z vás líbilo, ať máte šanci si ho koupit třeba na váš dotykáč.
Já bych si ho taky koupila, ale můj titěrný telefon bych pravděpodobně už z velkého pouzdra nevytáhla.
Dušinky najdete pouze na Alza ve dvou velikostech a s různým designem.



4 komentáře:

  1. Marti, také jsem se nechtěla vzdát svého malého dotykového mobilu. Když už mi postupně odpadávaly tlačítka, nešlo jinak. Když mi ukázali v prodejně jediný tlačítkový co měli, byl tak hrozný, že jsem se odhodlala k dotykovému. A zvykla jsem si :o), co jiného mi zbývalo. Pouzdro mi zrovna odchází, ale mám raději otvírací než vysunovací.
    Měj prima den.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, no já mám celkem hezkej, bílej na dvě simky, protože jsem potřebovala mít v jednom telefonu služební i soukromej, je fakt celkem pěknej. Měj se hezky.

      Vymazat
  2. To je nádhera :-)
    Moc by se mi líbila, ale já už na ten můj dotykáč obal mám a stejně ho nepoužívám :-)
    A tlačítkový telefon se nosí prořád, protože je to tak módní RETRO ;-)
    Hezký den
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi to pouzdro líbí. No já jsem si to myslela, že je to teď móda retro tlačítka, ale ty pohledy mě postavily na zem :-) :-) Hezký večer, Jaruško.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.