středa 3. ledna 2018

trochu jako Hitchcock




Občas mi to každodenní ranní divadlo na naší zahradě připomíná Hitchcocka. 
No není to sice až takový horor jako Ptáci, ale nálety jsou to někdy velmi děsivé.
Musela jsem fotit přes okno, ale i tak se mi ty desítky, které se tam sejdou každý den, nepodařilo vyfotit.
Sýkorky, vrabci a v poslední době i desítky holubů. No drby se šíří rychle, a tak si všichni předali zprávu, u Dušků se najíte.
Nejdřív chodí jíst sýkorky, potom vrabci a holuby čekají, co komu odpadne od zobáku, páč do krmítek se samozřejmě nevejdou.
A běda, jak nepřinesu snídani včas. Rozčíleně lítají sem a tam a střídají se na koulích.
Říkala jsem, že předvánoční úklid nedělám, takže rozmazané fotky jsou dílem focení přes okno a dílem neumyté okno.








Justýna je naprosto přezírá a kráčí si líně po celé zahradě. A samozřejmě mi celé divadlo zruší, páč všichni odletí, protože netuší, že tady jim naprosto nebezpečí nehrozí. Dokráčí až ke mně a vyskočí na stolek vedle křesla, kde sedím a po chvíli se cpe na klín.
Každodenní ranní rituál.

12 komentářů:

  1. Také pozoruji ptačí divadlo z kuchyňského okna. Pár dnů sýkorky nepřilétly, ač krmítka byla plná. Bylo to asi tím, že nebyl sníh, ani mráz a našly si své zobání v hlíně či na stromech. A dnes od rána je opět živo, sníh zakryl zahradu.
    Marti, měj se pohodově.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, oni k nám lítají pořád stejně, i když je tráva zelená. Měj se krásně.

      Vymazat
  2. Krmítko máme na zahradě a tam z okna nevidím. Žádala jsem o krmítko blíž, ale stále moje prosba vyslyšena není. Myslím, že teď když se vše zachumelilo, budou nálety ptáčků ještě větší. Co mohli, to na keřích ozobali.
    A pak že nebude sníh! Padá to tady u nás od rána pěkně zhusta.
    Klidný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, u nás od rána pršelo jako už několik dní. Teď přestalo a svítí sluníčko a tráva je zelená. Pohodový den.

      Vymazat
  3. Taky ráda pozoruju ten cvrkot u krmítka. Vrabci, sýkorky i hrdličky létají pravidelně jako u vás. Občas se objeví i brhlík nebo strakapoud. Sypu jim do krmítka celý rok. Myslím, že jsou hladoví nejvíc na jaře, když hnízdí a shánějí potravu. U nás ji najdou. Měj se krásně!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem taky místní krmič, no a mám letos velikou radost, protože mi nelezou na parapet holubi a hrdličky, ale hýčkám si jen sýkorečky a jiné maličkaté pipinky.
    Kocouři sedí za oknem, vržou zubama, ale vydrží to jen chvilku a jdou odpočívat, predátoři.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No naše Justýna díky mně, už jsem to psala, přestala být predátor. A když nesmí na ptáčky, tak se rozhodla, že i myši chytat nebude a klidně může procházet kolem ní. Když do domu nějaká vklouzne, tak ji chytá můj muž :-)

      Vymazat
  5. Já se ptákům nedivím - Justýna vypadá na fotkách jako rozený lovec. Kdo by riskoval, když netuší, jestli to jsou nebo nejsou mimikry.... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hahaha, kdyby věděli ... Jak jsem psala výše v komentáři, tak jsem ji zblbla tím, že ptáčci k nám patří a tudíž se nechytají, že už ignoruje i myši :-)

      Vymazat
  6. Jé, tolik strávníků, to musíš mít radost, Marti:-).
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No letos se nám to evidentně kapku prodraží :-) Už zas dochází jídlo. Henrietko, měj se krásně.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.