středa 10. ledna 2018

na premiéru večerní Prahou



Původně to měla být jen pozvánka do divadla.
Ale foťák, i když je těžký, tahám s sebou pořád.
Co kdyby...
Co kdyby mě něco zaujalo.
Včerejší procházka večerní Prahou na premiéru.
Ve tmě se špatně fotilo. 
Některé fotky byly rozmazané a přiznávám, tentokrát jsem musela zesvětlovat a trochu si s fotografiemi hrát, protože mi bylo líto mých asi trochu jiných pohledů na Prahu, než je obvyklé.
Kdo chcete, pojďte se mnou.














Včera uvedlo Divadlo v Dlouhé premiéru představení francouzské současné hry Ghost Protocol.
A tady si budu chválit do vlastního hnízda, páč hru přeložila a režíruje naše dcera.
Už jsem tady o ní a její práci psala. Částečně režíruje v Paříži a částečně v Čechách. 
Pařížskou premiéru v prosinci jsme neviděli, vlastně jsme v Paříži byli jen na jedné premiéře, je to přece jen z ruky.
Kdo chcete shlédnout zvláštní a zajímavé představení hlavně k zamyšlení
reprízuje se 26. ledna a 27. února.
Rovněž poběží ještě celý rok úžasné představení, na které se pravděpodobně ještě jednou podívám a o kterém jsem tady už psala Sandman.
Trochu reklamy pro naši rodinu, ale píšu to především a skutečně proto, že obě představení stojí za shlédnutí.
Ostatně pochvalné kritiky na Sandmana mluví za vše a snad objektivní rozbor představení si můžete přečíst tady.


14 komentářů:

  1. Díky za procházku večerní Prahou. Nehrozí mi, že se tam takto budu někdy na živo procházet. A blahopřeji Ti-vám k dceři. Nejen pro ni, ale i pro vás je to veliké štěstí vědět, že si ona pro svůj život vybrala opravdu to, co ji baví.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ono všechny tři naše děti dělají velmi úspěšně to, co je baví. A není to chlubení, páč my jsme je jen nastartovali a samy už musely jet dál. Jsem za ně šťastná, páč dělat práci, co baví a umím ji, považuji za velmi důležitou věc v životě. Jsem ráda, že se ti procházka líbila. Měj se krásně.

      Vymazat
  2. Krásné fotky, povedly se. V noci se to opravdu ne vždy podaří.
    Dcera je šikovná, moc gratuluji.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne fotky večernej Prahy ... V starobylých uličkách kľud, svetielka, tajomné tiene ... Dobrá atmosféra, aj rozmazanie má svoje čaro ... Podobne aj ja nosím so sebou zrkadlovky ... veď, čo ak ... poznám to tiež ... :)
    Gratulujem k úspešnej premiére ... Pozdravujem ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, moc děkuji. Přesně co kdyby a kdyby bylo :-) Měj se krásně.

      Vymazat
  4. Mne tvé fotky přivedly tak trochu k zamyšlení, že vlastně historickou Prahou chodím hodně, teď v podstatě jen za tmy a vlastně jsem žádné večerní fotky nikdy neudělala. Já vlastně v místech, kudy chodím do práce, fotila je dvakrát Valdštejnskou zahradu, kterou mám moc ráda - na jaře a na podzim). Ona tedy zrovna Letenská, kudy chodím nejčastěji, není z těch nefotogeničtějších ulic, ale když se člověk umí koukat... Jenže já teď z práce chodím pozdě a utahaná, a tak mojí nejintenzivnější myšlenkou je myšlenka na to, abych už byla doma.
    Díky za hezké fotky i kulturní tip a hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, díky. To chodíš krásnou cestou, tam to dobře znám. Chodila jsem tudy často na různá jednání. Hezké dny.

      Vymazat
  5. Je krásný pocit, že naše děti jsou ve své práci, kterou si zvolili a vybrali, šťastné a spokojené. Ono sice všude je něco, kluci občas hudrují, všichni jsou zaměstnaní, ale pokud je to už nebude uspokojovat, můžou se prezentovat jinak. Možnost má každý.
    Marti, procházku večerní Prahou, tak to se mi asi nezadaří :o)). Musí to mít svůj půvab.
    Tak ať se všem daří.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, ano přesně tak, to je nejdůležitější. Jsem sice v Praze každou chvíli, ale pořád má pro mě kouzlo. Měj se krásně.

      Vymazat
  6. Marti, procházet se za tmy Prahou alespoň ještě jednou je moje přání.Poštěstilo se mi za mlada starou Prahou ,skoro bez lidí a ještě jsem potkala herce Čepka na procházce se pejskem. Nikdy nezapomenu na jeho uhrančivý,ale krásný oči a byla jsem vykulená ,jak se na mne hezky podíval, usmál a pozdravil.Praha je pro mě nejkrásnější město.Nafotila jste hezké fotky a na děti můžete být pyšná. Moje dcera je pro mne poklad
    Mějte pěkný zbytek dne.Martina


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, já jsem v Praze hodně často, teď zrovna zase na dva dny, ale pořád má pro mě svoje kouzlo a považuji ji vlastně za svoje město, pracovně jsem v něm strávila víc než 25 let. A moc děkuji. Pěkný den.

      Vymazat
  7. Procházka Prahou je prostě top a večer ještě víc, ulice jsou bez davů kouzelnější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je a Praha je pro mě i po skoro čtyřech desetiletích, kdy se v ní pohybuju, pořád jiná.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.