středa 24. března 2021

čtení z díla Karla Čapka


V poslední době se mi nakupilo vícero zajímavých kulturních počinů. K akci Čteme pro vás Karla Čapka, kterou připravila Městská knihovna Mělník k výstavě Život a doba spisovatele Karla Čapka i přes zavřené dveře, jsem psala už tři články, ale čekala jsem na zveřejnění všech tří video povídek, abych dala na blog najednou.
Během února se v nových prostorách knihovny natáčelo a tři Čapkovy povídky četli herci z Nového divadla Mělník. Je to moc hezký počin a třeba přijde vhod poslechnout si čtení na dlouhé zimní večery i vám.
První povídkou je Košile z knihy Trapné povídky od Karla Čapka.


Další čtení je Dášeňka aneb život štěněte.


A naposledy Povídka starého kriminálníka z knihy Povídky z druhé kapsy.


Musím říct, že mě tyhle kulturní počiny v současné nelehké době těší a zajímají. Dělat kulturu v této době není zrovna lehké a jsem ráda, že se to děje.
Tak mějte klidný a zdravý den ať už s Čapkem či bez něj.

9 komentářů:

  1. Marti, to je přínosný počin. Dášeňku jsem četla, měli jsme knihu doma.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, je to báječné, že i v téhle nelehké době existuje možnost kulturního vyžití. Trapné povídky neznám, Dášeňka a Povídky z druhé kapsy, ano. Loni jsme navštívili Památník Karla Čapka na Strži a pobyli tam tři hodiny.
    Měj hezký den. 🍀

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Marti,
    s chutí jsem si to pustila, Čapka mám moc ráda a myslím si, že když jsem před lety zakládala blog, jeden z prvních článků byl věnovaný jemu:-) Díky za skvělý tip! Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, vše jsem si poslechla, i když jsem to četla. Karla Čapka mám ráda a Tobě děkuju za další kousek kultury. S pozdravem Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, určitě zajímavá iniciativa knihovny. Byť ne úplně pro mne - já raději knihy v tištěné podobě, nějak se na ty čtené neumí soustředit...
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělé, poslechnu si později a těším se!
    Marti, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za komentáře. U nás v rodině je Karel Čapek hodně čtený a máme taky docela velkou zásobu knih, kterou četly i děti. Já jsem přečetla všechny jeho hry, některé i viděla v divadle, moc ráda vzpomínám na představení Ze života hmyzu a i další z jeho knih jako povídky mám přečtené. Teď mám rozečtenou knihu pohádek na nočním stolku, kterou jsme začali číst s vnoučaty, když u nás byly. To už je ale dávno, budeme muset číst od začátku. Mějte všichni pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  8. V současné situaci je pro všechny důležité cokoliv, co potěší hlavu a duši.
    A nejen sluníčko dokáže dělat divy, co teprve taková Dášeňka.
    Pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  9. Marti, díky.Pouštím si čtení postupně. Pro radost jednou výstavu a jednu povídku. Zdravím Tě. Marie

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.