čtvrtek 25. března 2021

nebe nad hlavou aneb 3x3


Nebe fotím pořád, tak mi fotografická výzva od Dáši Pohled k nebi nepřišla nijak těžká. Ale velmi jsem se mýlila. Vlastně by měl být název dnešního příspěvku Číhání na nebe, páč nic jiného to nebylo. 
Každý den bylo nebe jednolité bez mráčku v barvě tmavě šedé, takže v podstatě nebylo vůbec co fotit. Za normálních okolností fotím nebe často, ale nemám žádný termín. V sobotu se mi konečně poprvé povedlo něco vyfotit. 
I ta fotka v úvodu je ze soboty. 
Takže sobotní 3x3:




Další focení je z pondělí, v neděli se opět fotit nedalo. 
Nebe bylo naprosto nezajímavé a šedé.




V úterý ráno se opět nedalo fotit. Když jsem odpoledne uklízela v patře domu, řekla jsem si, že nafotím oblohu z okna, čekat nemělo smysl, jak jsem se přesvědčila další dny. V patře by bylo mnohem lepší fotit z naší velké terasy, ale odtud nebe nefotím vlastně nikdy. 
Odsud je vidět domy sousedů a nechci narušovat jejich soukromí.
Z toho okna jsem několikrát fotila koně, ale tentokrát je nebylo vůbec vidět.
Tady úterní 3x3 a opět zataženo.




Mám ráda výzvy, tak jsem se snažila splnit i tuto, i když si myslím, že na blogu jsou mnohem krásnější fotky nebe, než se mi tentokrát povedlo zachytit, ale i tak mě to bavilo. Dáši, děkuji za výzvu.
Všem přeji pěkný den ať už se sluncem či s mraky.

12 komentářů:

  1. Taky jsem se do výzvy přihlásila a jako Ty jsem netušila, že to tedy nebude jen tak.
    Zatím nemám ten soubor dokončený. K nebi se klidně vzhlížet dá, třeba celý den. Jenže k focení toho tedy v tento čas zase až tolik zajímavého nebylo :-(.
    Tak snad ještě něco ulovím. Termín zveřejnění má ještě čas.
    Hezký den, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, také jsem netušila, jak to bude tentokrát těžké. Ale výzvu jsi zvládla na jedničku. Ono zachytit pár mráčků, když je stále zataženo, je nadlidský výkon. :o)
    Tobě se to povedlo a děkuji za účast. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, souhlasím, že to nebylo jednoduché, ale Tvoje fotky se mi moc líbí.
    Zatím nemám hotovo, snad se ještě něco podaří vyfotit.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  4. Najít cosi zajímavého v posledních dnech na obloze nebylo asi jednoduché nikde. Já jsem se dívala sice bez fotoaparátu, protože jsem se do výzvy nepřipojila, ale radost jsem z těch pohledů neměla žádnou.

    OdpovědětVymazat
  5. No, Marti, jsme na tom asi všichni stejně - ale je to prostě výzva...
    Děkuji za podívání na vaše nebe.
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Přiznám se, že úkol na mne teprve čeká, zatím jsem na nebi neviděla nic, co by stálo za zmínku. Tak doufám, že budu moci říct, kdo si počká, ten se dočká.
    .. a nebo stáhnu gatě před brodem :)

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, parádní nebeské fotoúlovky. 👍👍
    Mám také snahu fotit, ale vy výsledku jsem zatím ve stádiu "devět odstínů šedi".
    Měj hezký den. 🍀

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, jsi první od koho výzvu vidím :) - jsi dobrá, že už máš naloveno. Baví u tebe ty ranní fotky (aspoň myslím, že ty s nádechem do žluta, jsou ranní)
    Já mám zatím fotky ze dvou dnů (doufám, že z každého vyberu aspoň 3 slušné). Ještě musím vyrazit na lov zítra :)
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  9. Marti, děkuji za Tvoje nebe, měj se prima. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  10. U nás taky, buď šedo nebo nudně "azuro", nebo jsem byla v práci a z okna nekoukala.
    Třeba teď něco o víkendu. Ale zatím to nevypadá. Měj se hezky. J.

    OdpovědětVymazat
  11. Marti hezké fotografie. Já jsem měla štěstí na proměnlivou oblohu.

    OdpovědětVymazat
  12. Marti, jakmile slunce čaruje jsou fotky zajímavé, kouzelné, musím však říct, že i některé šedivé mají co říct.
    Měj se hezky. J.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.