čtvrtek 4. března 2021

sebrané vtipy


Aj můj. Trochu humoru do březnového rána. 
Právě jsem sdílela do magazínu informaci o Vyhlášení stavu hromadného postižení osob, který vzhledem k akutní situaci vyhlásila nemocnice Mladá Boleslav a Benešov. 
A to je smutná, i když ne nečekaná zpráva, tak trochu humoru rozhodně potřebuju. 
Snad vás dnes pobaví po delší době pravidelná dávka vtipů.
Tak si dnes den užijme pokud možno s úsměvem a ve zdraví. 
Na závěr dávám zábavnou osmisměrku.
















Já jsem na první pokus viz níže viděla hned čtyři slova: 
blízkost, pochopení, malování a respekt. 
Ano, blízkost mi chybí. Nevím teda proč zrovna to malování. 
Možná proto, že teď nějak nemaluju, naposledy někdy v lednu. 
Nějak nemám inspiraci a ani chuť.

15 komentářů:

  1. Jo,jo - ráno s úsměvem :-).
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. S humorem se žije lépe :-).
    Měj Marti příjemný den.

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, hned mám to ráno veselejší. Dík. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, fórky jsou prima, vyvolaly na mé tváři úsměv a ten je důležitý.👍😃
    A osmisměrka? Jako první slovo bylo "překvapení", následovalo "vaření" a pak "spánek".
    Poněkud přízemní, nicméně poměrně přesně vystihující mou činnost v době lockdownu. 😃
    Měj hezký den. 🍀

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za zpříjemnění pracovního dne !!! :-)
    A důvěra, čokoláda a překvapení jsou taky SUPER 👍

    OdpovědětVymazat
  6. Pobavila jsem se, nejvíc nad zavřením školky. A tři slova? Čokoláda, vir, překvapení. První dvě věci už mám, tak jsem zvědavá, na tu třetí. :o)
    Marti, měj hezký den. D.

    OdpovědětVymazat
  7. Ja milujem vtipy! :D Avšak pri tom prvom si skôr myslím, že každý deň je pre čosi novým začiatkom a netreba byť upätý na minulosť či budúcnosť, ale žiť predovšetkým prítomnosťou, lebo dnešok bude o chvíľu minulosťou a budúcnosť, teda zajtrajšok, je ešte stále relatívne ďaleko a všeličo sa môže v priebehu dneška stať :-) 🌸

    Blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Marti,
    vtipy mi vždy zvednou náladu. Kocour v koupelně - to moc dobře znám. Shake na mě mňouká celou dobu, co tam jsem, vždy je naprosto zoufalý, skoro hysterický:-D Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Marti, děkuji moc za pobavení. Dobrý výběr vtipů. Kočičky, ty potěší vždycky, ty živé i na obrázku. Osmisměrka také moc pěkná, našla jsem si hned několik slov - z nich si pamatuji důvěra, čokoláda, rodina. Příjemné dny

    OdpovědětVymazat
  10. Dekuju Marti, zase jsem se pobavila. Čicina s nabijeckou-nejlepší! 🤣🤣🤣

    OdpovědětVymazat
  11. Marti, vtipy pobavili. A v osmisměrce jsem našla čokoláda - vaření - překvapení. Překvapivě dvě slova ze tří spojená s jídlem... :D
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  12. Marti, díky! Jsou chvíle, kdy mi humor dochází...
    Navzdory všemu něj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Marti, ten s odstupem od lednice jsem dnes četla manželovi. Říkal, že to nestačí, že by to chtělo ještě petlici.
    Měj klidný den.

    OdpovědětVymazat
  14. Povedené vtipy,hlavně úsměv a dobrá mysl,děkuji. Fukčarinka

    OdpovědětVymazat
  15. Tak já okamzitě viděla prvni miminko, až potom jsem si přečetla nadpis - co vám přinese letošní jaro. Pravda je, že vnouče se nám narodí až v srpnu. Další slova kost ( blízkost) a malovaní. O víkendu jsme malovali ložnici.😍 J.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.