pondělí 19. července 2021

brzké ráno






Jen otevřu zprávy na počítači, což je tradiční začátek mého rána po uvaření kafe a nakrmení "dravé" zvěře - tedy Sárinky, hned na mě vykoukne smutná informace o dvou úmrtích známých osobností.
Zemřel Milan Lasica, člověk mnoha uměleckých profesí, dramatik, prozaik, textař, herec, režisér, humorista a moderátor. Zemřel na místě, které měl rád. Symbolicky. Přímo na pódiu. 
Další, kdo odešel a koho jsem měla ráda, je folkový zpěvák František Nedvěd, který prohrál svůj boj s rakovinou.
Téměř nikdy se na blogu nezaobírám smrtí známých osobností, ale dnes byly obě zprávy hned pod sebou a nějak se mi je nechtělo minout. 
Tak jsem se prošla v opravdu brzkém ránu ranní rosou naší zahrady, kde ještě svítí časově chybně nastavená lampa, a nafotila pár kytek, ty jediné se mi dnes na blog hodí.
I tohle k životu patří. 
A moudrá slova na závěr. Mějte pohodový vstup do nového týdne.

Milan Lasica: 
"Nepátrej, co bude potom, nehleď na svět s nechutí, kdo se smířil se životem, smíří se i se smrtí.“











6 komentářů:

  1. Je to opravdu smutná zpráva o smrti těchto dvou pánů- Měla jsem jejich kumšt ráda.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, dnes ráno to byly smutné zprávy, je mi to moc líto.
    Máš krásnou slaměnou paní v okně. :o)
    Přeji klidný večer. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, zdravím. Připadá mě, že v poslední době hezkého pomálu...Je to smutné, moc. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem měla oba pány ráda.
    A tobě to hezky kvete.
    Měj se pěkně

    OdpovědětVymazat
  5. Poslední dobou je těch smutných zpráv nějak moc. Oba jsem měla ráda.
    Díky za hezkou procházku zahradou.

    OdpovědětVymazat
  6. Bylo to první, co jsem ráno četla... Hodně smutné ráno.
    Odešel člověk plný moudrosti a noblesy.
    Díky za hezké fotky, Marti. Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.