úterý 27. července 2021

nad střechami



aneb zapomenuté nebo co se nevešlo...? 
Našla jsem ještě zapomenuté fotografie z Hodonína. 
Já vím, vám to nic neřekne, já si je tady odkládám vlastně jen pro sebe, když už vznikly... Tohle je foceno z balkónu našeho domu, tedy z bytu mého bratra pár dní před tornádem. 
Teď jsem na tyhle fotky narazila a nejsou tak špatné, i když bylo před bouřkou nebo po. Už si to nepamatuji.
Dnes jen krátce, opět vyrážím do Prahy na odloženou preventivní prohlídku. 
Ještě si dovolím reagovat na včerejší komentář Ilonky u příspěvku, když už hovořím o té Praze. 
Je to možné, že výraz "socka" pro hromadnou dopravu se používá jen v Praze. 
Ale já jsem v Praze pracovala víc než 20 let a téměř čtvrt století jsme bydleli kilometr od Prahy. Je tedy možné, že jsem tuhle přezdívku převzala, nicméně naše rodina ji používá furt.
Mějte pěkný den.



5 komentářů:

  1. Marti, poprvé jsem toto pojmenování pro veřejnou dopravu slyšela cca před 6 léty, kdy se kolega přestěhoval na vesnici. Řekl, že přece manželka nebude jezdit do práce sockou a já nechápala. A tak ji vozil každý den svým služebním autem do práce. No jo, z jeho peněz to nebylo, auto bylo firemní od jeho zaměstnavatele. Normálně se ani u nás tento výraz pro MHD nepoužívá. Takže se Ilonce ani nedivím. Zdraví IWka

    OdpovědětVymazat
  2. Tak my jezdime po Praze sockou , z Prahy do Zdib vidlobusem.(Pro neznalé Zdiby jsou cca 1 km od Prahy😂.) Protože pro pražáky jsme VIDLÁCI. J.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké fotografie.
    V Jihlavě se o MHD taky někdy říká, že se jezdí "sockou". A jezdila jsem s ní do práce poslední roky před důchodem.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, doufám, že prevence proběhla bez nějakých závažných zjištění.
    Přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, díky za optání. Jo dopadla dobře, byla jsem na gyndě o měsíc později, než jsem měla. Ještě budu čekat na výsledky testů, ale tím se už nějak netrápím. Měj pohodový den.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.