pátek 16. července 2021

zmrzlina pro trpaslíky aneb střípky z pražské zahrady







Včera po preventivní prohlídce jsme se zastavili u dcery a děti nás vítaly, jako bychom se neviděli dlouhou dobu. Moc času ale od úterý neuplynulo. 
Někdy v dubnu se Tereza s rodinou přestěhovali na okraj Prahy do velkého domu s velkou zahradou okolo celé budovy. Musela jsem udělat revizi dětských záhonů a samozřejmě i dospělých. 
Většinu zeleninu si vypěstovali ze semínek a děti mají na svém záhonku dýně a rajčata a okurky atd. Tereza mi ukázala mrňavý meloun, který je vypěstován rovněž ze semínka.
Alan si přinesl zmrzlinový kornout, tedy spíše kornoutek  pro trpaslíky, který se na krabice zdál normální velikosti. Docela nás to pobavilo.
Za zahradě u pití kávy nám asistovali Hugo a Elza a já fotila docela zvláštní strom, který přesahuje od souseda. Nevím, jak se jmenuje, ale je prý prudce jedovatý.
Na zahradě mají děti malé hřiště, ke kterému patří ještě krásná trampolína, kterou jsem zapomněla vyfotit. 
Musela jsem fotit Lolu na houpačce. No to už tady dlouho nebylo.
Babi, musíš mě vyfotit, jak z ní skáču. 
Cvakala jsem dlouho, než se mi to aspoň trochu povedlo.
Takže detaily z jedné pražské zahrady.
Mějte pěkný den.




















7 komentářů:

  1. Marti, pro děti je zahrada u domu ráj. Líbí se mi domeček se skluzavkou. To vidět naše vnoučata, tak by ho určitě chtěla. Zahrada byla výhodou v době, kdy se nikam moc nesmělo.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
  2. To je pro děti to pravé ořechové. Je vidět, že si to tedy užívají.
    A ty krásné miciny s nimi.
    Hezký den, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, tak to je pro děti lepší prostředí, než na sídlišti.A ten nakukující keř nevím, jak se jmenuje, ale znám ho podle vidění a je krásný. A že je jedovatý mně překvapilo. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, mladí mají krásné kočky. A zahradu taky.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  5. Zahrada vypadá jako ráj! Pro děti i kočky :o)
    Marti, měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, mladí mají krásnou zahradu přizpůsobenou dětem i kočičkám. To je super.
    Přeji hezkou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  7. Matro řekla bych, že keř je ruj vlasatá, ale že by byla jedovatá - to jsem neslyšela. J

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.