pátek 30. července 2021

letní maraton


končí. Tedy vlastně jarní a letní narozeninový maraton. 
V neděli poslední letní oslava narozenin. Od dubna šestá. Poslední letní blahopřání a předání dárků a začínáme zase v říjnu a to rovnou třemi narozeninami, v listopadu "jen" dvoje a uzavřeme rok.
Jak víte, já ale dárky nakupuju hodně dopředu, ne tedy plánovitě, nehledám, ale jakmile na něco narazím, co mě zaujme, začnu se tím zabývat. Už mám na říjen dárek pro jednoho oslavence. 
Ale předem tady představuji jen dárky pro děti, protože chci zachovat tajemství. Dnes tedy představuji, co mě zaujalo k dětským narozeninám v listopadu a už to mám doma. 
Opět jsem náhodou objevila na Bonami, a jelikož jsem tam měla opět nezanedbatelný kredit za minulou objednávku s časově omezenou platností, tak jsem tuhle dětskou hru z Francie musela hned koupit.
Teď koukám, že už je vyprodaná, ale pravděpodobně se objeví znovu. Možná ji najdete i někde jinde, já ale sázím na osvědčený web. Kostky ve hře se staví podle zadání a hra má tři úrovně náročnosti. Připomíná hru tetris a při tomhle slovu si vždycky vzpomenu, jak jsem pomáhala naší Tereze balit při stěhování kdysi dávno, naše velká rodina se totiž často stěhuje a všichni ještě nejsme na svých stálých místech, a když mi zbývalo malé místečko v krabici, hledala jsem něco malého, co tam dám.
Tereza mi po stěhování volala:  Mami, ty jsi to poskládala jako tetris!!! 
Nevíš, kam jsi strčila vývrtku na víno? Já si musím dát při tom vybalování. 
Seš normální?! To fakt nevím... 
No v nějaké krabici s označením kuchyně určitě bude😂 Hledej.
Dnes tedy třeba pro někoho z vás tip na dárek. Sice je to dětská hra, ale myslím, že bude bavit i dospělé.
Ještě bych vám chtěla všem poděkovat za vaše přání k svátku. My tedy v rodině svátky neřešíme, ale na tenhle svůj nezapomenu. Před 33 lety jsem rodila Lindu.
Jo, Stáni, čekala jsem, kdo získá stejný dojem ze včerejších fotek malby u Labe jako já. I mně na některých fotkách splývala realita s malbou, je to úžasné a obdivuhodné, že to bylo namalováno za jeden den (zdokumentováno).
Mějte všichni pěkný pátek.




4 komentáře:

  1. Už nemám komu takovou hru dát, ale určitě mi nebylo na škodu dozvědět se o ní.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Opět hezký tip na dárek. Já už jsem koupila jeden dárek manželovi k svátku, který má v září.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  3. Her není nikdy dost :)
    Hezký víkend přeju

    OdpovědětVymazat
  4. Super kousek, Marti!
    Přeji hezké letní dny, Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.