čtvrtek 15. července 2021

když v neděli svítá


Další fotografie do mojí sbírky na téma Svítání, které mi zůstaly ve foťáku. 
Fotím pořád, pokud mě nebe něčím zaujme. Takové bylo snad předminulou neděli a úplně láká k namalování a svítání už jsem nemalovala fakt dlouho. 
Vlastně jsem začala malovat opět po půl roce. Už jsem se zmínila v některém z minulých příspěvků.
Dnes tedy monotematický příspěvek obrazem, který není zrovna aktuální, ale takové nebe nebývá pořád.
Mějte pěkný den.







6 komentářů:

  1. Nádhera je to. Nebe to prostě umí !!!
    Klidný den, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. No to je nádhera, závidím tak krásný pohled

    OdpovědětVymazat
  3. Svítání většinou prospím a tak se kochám u Tebe. Nebe je tak proměnlivé a i já ho ráda fotím. Včera večer se hnala bouřka a nebe vypadalo hrozivě.

    OdpovědětVymazat
  4. Východ Slunce mě většinou provází cestou do práce, a o víkendech vstáváme později. Tak moc fotek letního svítání nemám. Ty tvoje jsou krásné. J.

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, hezké růžové svítání. Já svítání můžu vidět taky v zimě :D - jsem spáč, takže v létě bez šance...
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera, Marti!
    Přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.