pondělí 12. července 2021

hra skončila


Dnes trochu změna. O včerejším krásném výletu s dětmi do pravěku až někdy v dalších dnech.
Před týdnem jsem vyhlásila hru o plakáty a v neděli děti losovaly. Tentokrát jsem jim dala úkol, aby si vybraly číslo od 1 do 10 a to číslo napsaly na papír. Bylo vás totiž deset po vyřazení těch, kteří se nechtěli zúčastnit. 
Ale než prozradím dvě vítězky, které obdrží po dvou plakátech, ještě pár informací na úvod. 
Plakáty jsem získala pro vás v rámci spolupráce a jak víte vybrala jsem čtyři s různým tématem.
Od Alfonze Muchy Čtyři roční období.


Z černobílých plakátů růži.


A dva plakáty ze sekce uměleckých  Paříž, kterou vidíte na úvodní fotce,  a roztomilého tučňáka. 


Moc všem děkuji za milé komentáře, které jste zanechali pod příspěvkem. Potěšily mě a některé do mě vlily opět energii a chuť malovat, kterou jsem už dlouho v sobě neměla a možná bude příští hra o moje obrázky.
Teď k tomu losování. Děti napsaly dvě čísla, první Alánek 6 a Lola 8. 


Pod komentářem 6 se skrývá Hanka, které daruji plakát Čtyři roční období a umělecký plakát s tučňákem, který se mně osobně moc líbí. Pod komentářem 8 je Aďka a ta dostane Paříž a černou růži. Doufám, že jsem vás potěšila.
Výherkyním gratuluji a prosím napište mi na email m_duskova@seznam.cz svoje iniciály, telefon na sebe a email, který chcete, aby byl uveden pro zásilkovnu, přes kterou budu balíky posílat. A samozřejmě nezapomeňte na adresu zásilkovny, přes kterou plakáty půjdou. 
Aďka je ale ze Slovenska, snad to přes zásilkovnu půjde. Přes poštu neposílám, protože tento balík je pro poštu nestandardní a chtějí za to neskutečné peníze, minule jsem posílala v tubusu obraz a poštovné vyšlo na 240 Kč.
Všem děkuji za účast a přeji pohodový vstup do nového týdne..

9 komentářů:

  1. Gratuluji oběma výherkyním.
    Marti, přeji krásný start do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
  2. Velká gratulace výherkyním a Tobě krásný tvůrčí nový týden.

    OdpovědětVymazat
  3. Júúúúúúúúú, já vyhrála :-)
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Gratulace výherkyním a tobě, Marti, dík za snahu. Na Slovensko jsem posílala starší číslo bydličasopisu a platila jsem neskutečné peníze a jaké bylo moje překvapení, když mi pak paní napsala, že musela ještě hodně v eurech doplácet, to nechápu. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné výhry a veliká gratulace výherkynim.

    OdpovědětVymazat
  6. Ďakujem a teším sa. Poaielam e-mail...
    Pekný deň,
    A.

    OdpovědětVymazat
  7. I já všem dámám moc gratuluji a přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.