neděle 4. července 2021

jediná...



 Před pár lety jsme dostali pytel, opravdu velký pytel různých cibulek květin, které si už ani nepamatuji. Jako dárek nám přivezl Tomáš, náš zeď z Ameriky a my je tenkrát sázeli, tedy cpali všude možně, protože jich bylo desítky a desítky. Příští rok tedy občas něco vylezlo, ale nic moc. 
Na něco jsme zapomněli, kde to bylo a většina prostě vůbec nevzešla.
Až vloni v květináči na studni nás čekalo překvapení a my ani nevěděli, co že to je. Bílá lilie. Letos kvete opět a mně se zdálo, že vloni měla víc květů. Dala jsem si práci a našla. 
Ale stejně, když začala na studni v květináči vylézat, stejně jsme se divili, my diletanti, co to tam roste.
Můj muž: co to tam roste? To na plevel nevypadá.
Moje nejistá odpověď: no vloni tam kvetla lilie, ne?
Ano, vloni byla mnohem krásnější. Toto je ta loňská.


Letos to vypadá, že bude květ jen jeden, ale díky za něj. Letos se zahradě věnujeme ještě míň než obvykle, tak je vlastně ten květ nezasloužená odměna.
Dnes tedy v hlavní roli jediná. 
A Sárinka kolem ní lítala a koukala, jak fotím. Možná chtěla fotit taky. 
Dlouho už jsem ji nefotila, budu to muset napravit.
Mějte pěknou neděli.

P.S. A připomínám, že je tady hra  do příští soboty. 
Díky za všechny milé komentáře, které jste zanechali.




4 komentáře:

  1. Příroda prostě umí často nečekaně překvapit. Tak si tu lili pěkně užijte.
    Příjemnou neděli, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, i jeden květ potěší. Mně tedy ano, protože žádný pěstitel nejsem.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, těším mne, že je někdo podobný zahradník jako já. Taky se vždycky divím, co a kde na zahradě vyleze. Máma má větší přehled, respektive aspoň pozná, co to leze. Já jsem marná, takže nikdy nevím, jestli to mám vyplet nebo nechat :D.
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  4. Ano, i já občas zažiju překvápko, když se někde objeví něco, na co jsem zapomněla.
    Je moc krásná!
    Marti, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.