neděle 18. července 2021

pravidelná dávka roztomilosti a úsměvu





Tak po měsíci opět moje pravidelná rubrika posbíraných vtipů. Snad jsem měla při výběru šťastnou ruku či pohled a vy se aspoň zasmějete či usmějete.
Tak hurá do nového dne. 
Mějte veselou neděli.



















8 komentářů:

  1. Marti, moc jsem se pobavila a zasmála. Prima start do nového dne.
    I Tobě přeji prima den.

    OdpovědětVymazat
  2. :-))) Díky za ráno s úsměvem!
    Pěknou neděli, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko,děkuji za pobavení. Fukčárinka

    OdpovědětVymazat
  4. Martino, kočičí vtípky nemají chybu a vždy jsou vítané. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, krásné vtípky, pobavila jsem se.
    Přeji fajn týden. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, skvělé, zábavné, dobře čtivé a někdy dost pravdivé! Pobavila jsem se, díky za takový příspěvek :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, ty nezklameš!
    Děkuji a přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Marti,
    zase jsem se zasmála, díky moc:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.