neděle 11. července 2021

prázdninové zastavení 5


aneb "Já neumím plavat, já se umím jen potápět."
Tentokrát jsme jeli k Báře na farmu, kam se děti moc těšily. Jezdíme tam o prázdninách s dětmi každý rok už několik let. Předtím mi děti pomáhaly s obědem a kuřecí řízky již tentokrát obalovaly úplně samy, ale bylo to, jako bych to dělala já. Dokonce už jsem nebyla ani jako dozor, dala jsem jim prostor a šla k počítači.
Já jsem si ale až po odjezdu z farmy uvědomila, že jsem zvířátka nejen nefotila, ale ani neviděla. 
Děti ano.
Já jsem byla částečně pracovně, spojili jsme příjemné s užitečným, a dělala dva rozhovory s dětmi Báry, které získaly ve sportu zlato, pak jsme si hodně povídali, musela jsem si prohlídnout dům, který za rok prošel rekonstrukcí a já jsem ho vůbec neviděla a na krásná zvířátka, která jsem původně taky chtěla vidět, jsem zapomněla. No snad se sem nepodíváme zase až za rok.
Děti většinu času trávily v bazénu a tu úvodní větu o potápění řekly oba, Lola i Alan. 
Pak byly u zvířátek a taky "v kině" na pohádce i s popcornem.
Jako výslužku jsme dostali koš čerstvě natrhaných meruněk, jejichž chuť mi připomněla moje dětství. Občas koupíme meruňky v krámu, ale ty já nejím, protože do meruněk mají fakt daleko. 
Tak dnes je to rychlovka, protože tentokrát mi musely děti samy vyprávět, co přes den zažily. Já jsem součástí nebyla, protože mě vyměnily za Adélku, dceru Báry. Takže jsme si od sebe odpočinuli.
Mějte pěknou neděli. My se snad dnes už dostaneme na výlet do místa, které jsme museli v pátek odložit kvůli počasí.















10 komentářů:

  1. Marti, děti se u babí a dědy mají báječně. Je to radost, viď. Ty meruňky jsou taaak lákavé, mňam. Mějte hezké dny a počasí se vydaří na plánovaný výlet.J.

    OdpovědětVymazat
  2. Mají děti krásné prázdninové dny u vás. Tak ať se výlet podaří.
    Mějte se všichni fajn !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, ahoj. Super prázdniny u vás. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Radost a bezstarostnost, meruňky, málem bych záviděla.Marti, užij si tu drobotinu.
    Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Marti,
    vypadá to, že si parádně užíváte léto, to je jen dobře. Přeji samé krásné a pohodové dny!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Marti děti se v bazénu vyřadily. A ty meruňky Ti docela závidím. Přímo utržené že stromu jsem jedla jen jednou. Máš pravdu, že ty kupované se jim nevyrovnaji.

    OdpovědětVymazat
  7. Jo, bazén k prázdninám patří a většina dětí vodu miluje. Je to vidět i na vašich dětech, ve vodě jsou jako doma, i když se umí jen potápět.
    Marti, užívejte si všichni léto. Ještě nakouknu na minulá zastavení. :o) D.

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, děti si výlt k Báře evidentně užily. A meruňky vypadají skvostně, hned bych si dala :)

    OdpovědětVymazat
  9. To jsou tedy prázdniny jedna báseň! A ty meruňky, ach...
    Marti, přeji všem u vás krásný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Děti si prázdnin u vás opravdu užívají a vždy máš pro ně program. Měj te se společně moc pěkně a hlavně se opatrujte.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.