sobota 29. dubna 2023

kapky deště...







a je po dešti. Nevím teda na jak dlouho, ale po dešti fotím ráda. Detaily, kde ulpěly kapky deště, které vypadají jako dešťové perly. 
Šla jsem tedy ještě v županu fotit ven. Tentokrát sama. Sára spí na židli u pracovního stolu. Ráno byla hodně otrávená, protože pršelo fakt dost.
Tak dnes focení jen tak.
Kapky deště.
Mějte pohodovou sobotu.















7 komentářů:

  1. Kapičkové fotky mám taky ráda. U nás zapršelo k ránu, teď zrovna neprší, ale obloha je zatažená, takže žádná sláva. Včera bylo docela hezky. Zítra jsou čarodějnice, snad bude lépe. Čarodějnce se chystají v městském parku a tady u nás také sousedé už mají připravené dřevo na hranici. Hrozně to letí. Už bude květen!
    Hezkou klidnou sobotu, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, jednu chvíli tady byla skoro tma, ale déšť nikde. Chtěla jsem jít k Labi a manžel mi to rozmluvil, že bude pršet a hrozí bouřky, a nic, svítí sluníčko.
    Budu asi jako vaše kočka, spát doma ( jen ne na židli ),. Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné Marti. U nás také celý den prší a je celý den tma. Máš už krásně rozkvetlé tulipány a hezky ti rostou netřesky. je radost a na to dívat. Přeji Ti pohodový prodloužený víkend.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, krásné fotky jsi pořídila. 👍👍👍 Déšť mám ráda, krásně se vyčistí vzduch. Nicméně mám pocit, že je ho nějak v poslední době moc.
    Měj hezké jarní dny. 🌷🍀

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, u nás se včera střídalo slunce s lijákem ve velmi rychlém sledu.
    Kapičkové fotky jsou moc krásné!
    Užij si neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, kapičkové fotografie se mi moc líbí ! Měj hezké odpoledne, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Hezké fotky, Marti. Já ty kapičkové moc neumím, což mne docela mrzi...

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.