sobota 1. dubna 2023

nejkrásnější kytka na zahradě



a ani nevadí, že není modrá. Sára teď nechce moc chodit ven, ne jako jindy. Furt třese hlavičkou, jakože je tam zima. Není to pokaždé úplná pravda, ale už si zvykla na teplo a to vypadá přece jen jinak. 
Ale, když jsem šla včera fotit malé ostrůvky modré na naší zahradě, chodila všude se mnou. 
Když jsem si po focení sedla, tak si sedla taky a rozhlížela se. 
Ale sotva jsem šla domů, rychle běžela se mnou.
Tak páteční malá revize naší zahrady.
Mějte pěknou sobotu a pozor na apríla. 













6 komentářů:

  1. Modré ostrůvky fialek a ladoněk hlásí, že jaro je tu a princezna Sára vše kontroluje a doplňuje svojí přítomností. Přeji vám všem krásný nový jarní měsíc a ať to aprílové počasí brzy pomine a začne opravdové teplé a rozkvetlé jaro.Mějte se všichni moc pěkné

    OdpovědětVymazat
  2. Ani se Sáře nedivím. Drží se toho, co říkají o březnu a ještě i o dubnu pranostily.
    Zatím je stále lépe u kamen :-).
    Ale jaro na zahradě už máte. Mně ještě modřence nekvetou.
    Pěknou klidnou sobotu !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, já se kočičí princezně vůbec nedivím. Určitě miluje teplo, jako ostatní kočiny. 🐱
    Kvete vám toho modře hodně. Já bych se modřenců velmi ráda zbavila. Mám je všude, pravidelně je vyhazuji a oni stále rostou.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, tuhle kytku nemusíš aspoň zalévat :D
    Hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
  5. No je to fešanda, ta vaše Sára...
    Marti, měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Vija
    Marti, máte prima parťačku 😊
    Hezký zbytek neděle. J

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.