čtvrtek 13. dubna 2023

krmení kůzlátek



Dnes reportáž ze soboty z tradiční Velikonoční výstavy chovatelů u nás. Už dlouho jsem nedělala reportáž z výstavy, přestože je u nás. Většinou jsme byli prostě někde jinde. Tentokrát jsem si udělala čas a musím přiznat, že mě nalákalo krmení kůzlátek z lahvičky, které bylo ohlášeno na určitou hodinu. Kůzlátka nejsou krmena umělým mlékem, ale mlékem od maminky. Dávám sem jen pár fotografií. Na další se můžete podívat u článku K Velikonocům tradičně patří výstava chovatelů (kanalem.com), který včera vyšel. Všude bylo dost lidí, kteří čekali stejně jako já na krmení. Kouzelné a roztomilé bylo, jak kůzlátkům nestačila jedna lahvička a furt škemrali o další jako malé děti. Pokračování se jim ale nedostalo. Jak jsme se dozvěděli, bylo by jim špatně z přejedení.
Tak mějme pohodový čtvrtek.






















5 komentářů:

  1. Určitě není na škodu na takovu výstavu zajít a to krmení kůzlátek musí být lákavé jak pro děti, tak i pro dospělé.
    Klidný den, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Hezká výstava. Koukala jsem, že tam měli i papoušky ... rozely pestré a korely...Toho hada bych tedy do ruky nevzala...Ale jinak je to vždy roztomilé. Přeji ti krásné jarní dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, koukám, že tam byla spousta různých ušáků...
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, to krmení by mě tedy moc bavilo! Tak jsem se o Velikonocích kamarádila s jedním kůzletem :o)
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Marti hezká výstava a kůzlátka jsou nejlepší !!! Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.