čtvrtek 6. dubna 2023

prasátko, štír i mláďátka...





aneb kreativní odpoledne s dětmi. Po dlouhé době jsem hlídala děti večer k jejich velké radosti a úterý odpoledne patřilo povídání a tvoření. Lola se trochu inspirovala prasátkem u Lenky, Leni, děkujeme za inspiraci, Alan vyrobil štíra podle fantazie. Prý ještě není úplně hotový, ale já jej sem dávám. Zpočátku to vypadalo na úplně jiné tvoření, páč babička si popletla plato na vajíčka, ale ...
A opět jako minule jsem byla u vážení miminek i maminky morčátek. Na závěr mi postál modelem Hugo, Elzu se mi snad ještě nikdy nepovedlo vyfotit. Jsou to krásné ragdollky 
Tvoření máme rádi všichni a něco se u nás tvoří skoro pořád.
Tak mějte pohodové svátky velikonoční či svátky jara, prostě, jak to cítíte. 

P.S. Já nemám ráda Velikonoce díky zážitkům z mládí, ale to už jsem tady psala a pokud máte chuť, můžete si přečíst tady. Výzdobu od doby, co už nejsou děti doma, tedy už nedělám.










5 komentářů:

  1. Měla jsi zase pěkný čas s vašimi tvořivými vnoučaty a i něco z říše jejich domácí ZOO jsi zažila.
    Já mám Velikonoce celkem ráda, ale doma to zdobím podstatně méně nežli o Vánocích. Jako náboženské svátky je až tak moc nevnímám, ale spíš jako svátky jara.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Takový den, to je velká radost pro všechny.
    Marti, moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Vija
    Marti, hezké tvoření, děti jsou šikulky a fotky povedené. Měj fajn pátek. J

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, hezky jste si to užili :).
    Já mám Velikonoce ráda - jsou to pro mne svátky jara, znamení, že už je fakt po zimě (no dneska máme na chalupě v poledne 5°, tak to na velké jaro nevypadá, ale včera bylo krásně). A taky mi zcela pragmaticky vyhovují dva dny volna navíc.
    Hezké jarní dny

    OdpovědětVymazat
  5. Babi to jsem nevěděla😐😥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.