pondělí 3. dubna 2023

pravidelná dávka humoru

Už je duben, tak je tady moje pravidelná rubrika posbíraných vtipů. Tak úsměv prosím.
Mějte hezký den s úsměvem.























9 komentářů:

  1. Paráda! :-)))))))))))))))))))))))))))
    Měj se!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Super!!! Nasmála jsem se. Přeji Ti krásné jarní dny i když venku je chladno jako v zimě.U nás jen 2st. a pocitově kvůli větru pod nulou... brrr

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, super vtípky. 👍👍👍 Budu se ještě hodně dlouho usmívat. 🐱🐱
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, tvá okénka s humorem mne pořád baví :)
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj babi, moc vtipný vtipy těším se na další vtipy kde budou i moje! 😆😂😹🤣🥳Tvoje vnučka Lola

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, nasmála jsem se. Moc pěkné vtípky jsi vybrala.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Marti,
    kočičí humor je perfektní:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.