neděle 23. dubna 2023

konečně

Konečně začínají rozkvétat tulipány. Letos to teda trvalo. Pár jich rozkvetlo, jsou rozeseté po celé zahradě.








Po celé zahradě jsou krásné ostrůvky rozrazilu, nepamatuji si, jestli ho tady bylo vloni tolik. Je krásný, takže se zatím tráva neseká.
A na závěr dávám jednu fotku svého doprovodu.
Mějte pohodovou neděli.






7 komentářů:

  1. Moc hezké Marti. Rozrazil je hezký v trávníku, ale na záhonech je to hrůza a nelze se ho jen tak zbavit a všechno udusí. Jako děti jsme mu říkali "bouřka" a když ho někdo utrhne,tak že bouřka přijde...dokonce jsme tomu snad i věřili. Tulipány mi zatím lezou, ale na květy si ještě počkám.
    Díky , že jsi mě tímto článkem vrátila do dětství. Hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsme rozrazilu říkali bouřka- jak píše Jára nade mnou.
    Tullipány mi ještě nekvetou, ale že je jaro už je na naší zahrádce konečně znát.
    Zlatý déšť v plném květu, též modřence, narcisy, koniklec začíná otevírat svoje zvonce..prostě už to jaro přišlo.
    Měj pohodovu neděli, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, hezky vám už tulipány kvetou. Ty naše na chalupě ještě sotva vykoukly a některé vypadají, že s tím vykukování skončí u listů a květy se konat nebudou :). Rozrazil je moc hezká kytička.
    Hezký zbytek neděle

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, vy jste tak svobodomyslná domácnost, že i tulipány si mohou růst , kde chtějí a nikdo je neusměrňuje.
    Tak dlouho se chystám s foťákem na procházku po městě a nafocení květin tam vykvetlých, až bude pozdě a vše bude po odkvětu.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, jaro už je tady a tvé fotky jsou toho dokladem. U nás zatím rozkvetl jen jeden tulipán, ale včera jsem je "od oka" spočítala a bude jich kolem, čtyřiceti. Loni odpočívaly.
    Doprovod je důležitý, kočina musí být informována, co se děje.
    Hezké jarní dny. 🌞🍀

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jedeme na tulipánové vlně, Marti!
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  7. U nás si na tulipány ještě počkám, ale ráda se podívám na zahrady, kde již kvetou. Miluji narcisy, ale neustále mi jejich cibule žerou zřejmě myši, neboť opět jsem o další přišla.
    Marti, měj prima dny.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.