sobota 12. května 2018

o okně, rozhovoru a Americe



Já vím, tohle okno bylo na blogu už mnohokrát. Ale kdykoliv se octnu v muzejní kavárně, jsem jím fascinována a musím fotit.
Tentokrát to ani nebylo cílené.  Čekala jsem na osobu, se kterou jsem včera dělala rozhovor a zkoušela jsem vlastně jen tak focení, abych věděla, jaké je tam světlo. Nakonec jsem zpěvačku fotila venku, takže zkouška byla zbytečná.
Když jsem fotky stahovala, zjistila jsem, že je škoda je vyhodit, přestože vznikly mimoděk. 
V kavárně byla instalována výstava menších fotografií z Ameriky pracovnice muzea a přiznávám, že jsem si fotky prohlédla pořádně až doma, tak se se mnou podívejte.
Jinak včera to byl jeden z nepříjemnějších rozhovorů, které jsem uskutečnila. S velmi krásnou osobou vně a hlavně vevnitř. Pořád ho vstřebávám, ani jsem si ještě nepustila diktafon, natož abych začala psát. Pokud se mi rozhovor se zpěvačkou a výtvarnicí povede, tak vám ji představím na blogu, protože takhle osobnost rozhodně přesahuje region a není jen pro naše čtenáře.
Hezkou sobotu. Já jdu tvořit, pečovat, uklízet ...




16 komentářů:

  1. Okno jsem ještě neviděla, v té kavárně je určitě příjemné prostředí.
    Výstava fotografií je zajímavá. Těším se na rozhovor se zpěvačkou, ráda poznám zajímavou osobnost. Přeji Ti hezkou sobotu, ať se všechno daří. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, to bylo vloni. Víc z kavárny uvidíš tady https://vyzobanaslunecnice.blogspot.cz/2017/10/muzejni-kavarna-vstupme.html a ještě tady https://vyzobanaslunecnice.blogspot.cz/2017/10/muzejni-kavarna.html. Měj taky krásnou sobotu.

      Vymazat
    2. Marti, děkuji za odkaz, moc ráda jsem se podívala a přečetla příspěvky o kavárně. Hned bych tam šla na kávu. Trochu mi připomíná bývalý špitál v Jaroměřicích nad Rokytnou. Loni jsme tam navštívili výstavu obrazů a mandal a samozřejmě i zámek. http://ruzena57.blog.cz/1707/hracky-z-pudy

      Vymazat
    3. Růži, četla jsem všechny tvoje komentáře i u loňských příspěvků, za všechny děkuji, odpovídám najednou, páč tolik času nemám :-) Až někdy přijedeš do Mělníka, můžeme tam jít na kafe :-) Hezkou neděli.

      Vymazat
  2. Marti, nedivím se, to okno je opravdu úžasné!
    Hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, viď? Už jsem chodím léta a pořád mě to okno přitahuje. Hezkou neděli.

      Vymazat
  3. Okno si zaslouží být foceno - je opravdu fotogenické (a hlavně hezké).
    Hezký víkend a ať je pečování,uklízení a tvoření v rovnováze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, děkuji moc za tvé přání. Dnes mám odpoledne opět pracovní, tak si trochu odpočinu a naberu nějakou energii.

      Vymazat
  4. Marti, vidíš, na ten rozhovor ses těšila a i když jsi neměla svůj den, vše se povedlo. Je to tak, jak to má být. Jsem moc zvědavá, s kým Ti bylo tak příjemně. Okno v kavárně je krásné a je z něj hezký výhled.
    Posílám pozdravy. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, ano těšila, ale nakonec jsem na něj nebyla vůbec připravená, měla jsem mozek mrtvého delfína, i když otázky si nepřipravuju nikdy, nechávám hovor plynout, ale tentokrát jsem zapomněla vše, co jsem si zjistila :-) Ale už jsem rozhovor poslala zpěvačce ke korektuře. Až bude zveřejněný, dám ho na blog. I já tobě posílám moc pozdravů.

      Vymazat
  5. Fotky z této kavárny si pamatuji. Okno je opravdu hodně fotogenické.
    To je dobře, že máš dobrý pocit z toho rozhovoru a moc se těším až nám z něj dáš něco vědět.
    Přeji zdárné zvládání všeho, co Ti současné dny přináší, přeji ale i radost z Tvých aktivit.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, až bude zveřejněn, dám ho na blog celý. Je opravdu hodně zajímavý. A moc ti děkuji za tvoje přání a podporu. Měj se krásně.

      Vymazat
  6. Marti, to okno je opravdu úžasné! To se nedivím, že ti k němu foťák nějak mimoděk sklouznul.....
    Měj se prima, Petra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péti, ano máš pravdu. Mimoděk už několikrát :-) Měj pěkné dny.

      Vymazat
  7. Těším se na představení zpěvačky, která tě tolik oslovila Marti.
    Přeji ti plno sil, příjemných chvil, radosti a pohody.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, moc děkuji za přání a až bude rozhovor zveřejněný, dám ho sem. Myslím, že se mi povedl dobře napsat. Ale uvidíme. Měj se krásně.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.