úterý 22. května 2018

strážce třešní



Lehává tam teď každý den. Máme kožešiny nejen na stromě, ale i pod ním. Jakmile se přiblížím, okamžitě se probudí, začne ke mně zvedat packy, vyvracet hlavičku a dělá modelku. Nechápu, jak ví, že ji fotím. Chodím po špičkách.
Rozhodla se, že i ona bude odhánět špačky. 
Náš strážce třešní.

P.S. Připomínám, hrajeme do soboty.

10 komentářů:

  1. Ostražitý strážce, spánek jen předstírá.;-)
    Měj hezký večer. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, ona ho nemusí předstírat :-) Může klidně spát. Vypadá stejně jako ty mršiny na stromě, takže špačci se bojí přiblížit. Krásný den.

      Vymazat
  2. Marti!!!
    ty moje třešňová královno!!!
    Koukám na Tvého strážce, jak si tam hezky hoví a pozuje!!!
    Snad tedy třešně ochrání!!
    Řekla bych, že letos máš třešní "tak normálně"...:o))
    Nejlepší jsou ale kožešiny!!! při představě, že bych je pověsila u nás na strom, tak nevím, co by dělal Barry...asi by ustavičně na ně štěkal- ale možná by tím ty špačky taky plašil...
    Já to mám vymyšlené- na stromě mám špaččí budku - prosím nesměj se...
    Byla jsem totiž před lety poučena, že tím, že tam dáš tu budku a špaččí rodinka se tam usídlí, špaček sám odhání "cizí" špačky...Takže si tam spokojeně bydlí a já zatím! koukám na zelené třešně...ještě tam jsou Marti, třešně i moje rodinka špačků. Jak to dopadne nevím....
    Měj se moc krásně- třešňově- já si sním o Tvé míse plné třešní...
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, letos královna nejsem, letos je jich normálně a stejně by nebyli lidi na zpracování, letos teda ne :-) S tou budkou je to dobrý nápad, to jsem ještě neslyšela. Měj se krásně.

      Vymazat
  3. Máš strážce k nezaplacení :-).
    Klidný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. S takovým hlídačem jsou třešně v poho :o)
    Moc tě zdravím, Martinko! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, mršiny na stromě, mršina pod stromem, to by bylo, aby nebyly v pohodě :-) Letos to máme opravdu zabezpečené ze všech stran. Posílám ti moc pozdravů.

      Vymazat
  5. Ona vie, aká je dôležitá ... zapózuje si a stráži ďalej ... Justína je skvelá ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, je to naše zlatíčko a jestli to jde, milujeme ji čím dál víc :-) Měj se krásně.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.