neděle 6. května 2018

pro změnu bleděmodrá




Dnes jenom rychlé focení, co mě ráno zaujalo. Hezkou neděli.


Tráva roste jako blázen. Nestíháme.



19 komentářů:

  1. Peknu nedelu aj tebe... na poslednych obrazkoch, to je napajadlo pre vtacky? fontanka? Je to velmi pekne v tej zeleni... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, to není napájedlo, ale ptáčci se v tom vodotrysku koupou. Už ho máme dlouho a máme spoustu různých trysek, které jsou krásnější než tato, ale ty zase vystřikují vodu ven. Díky a měj pěkný večer.

      Vymazat
  2. Taky přeji krásnou neděli.Pěkné pítko pro ptáčky.My jsme dnes k ránu přišli o pět mláďátek kosáčků.Už by příští týden vylétla z hnízda.Zabyly je straky.Potvory krvelačný.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, není to pítko. No vlastně je, páč z toho pije Justýna občas :-) Ale ptáčci se v tom koupají. My teď řešíme vlaštovky stejně jako vloni, chtějí využít loňského hnízda. Hezký večer..

      Vymazat
  3. Marti, květ je krásný, ale asi na jméno kytičky se ptát nemám, nebo jo? Netuším, co by to mohlo být. :o)
    Přeji pohodovou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kytička je ladoník (bývá v různých odstínech modré a bílé), ten klas vedle je scila (modrý, bílý, růžový). Dende

      Vymazat
    2. Dáši, samozřejmě že už mi to někdo tisíckrát říkal, ale nevím. Jen pro komentář pro Dende, je to jedna kytka, nejdřív klas, který rozkvete do modra. Tenhle keřík má příběh a já ho sem zapomněla napsat. Až rozkvete napíšu. Pěkné dny.

      Vymazat
  4. Tráva skutečně roste jako o život. Manžel tráví dnešní den se sakačkou...
    Heký zbytek neděle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, je to děs, seká se tady každý týden a za chvíli to vypadá, jako že nic. Měj hezký večer.

      Vymazat
  5. To je tady fakt. Tráva roste jako divá a přitom ji nikdo nezalévá :-).
    Taky jsme už několikrát sekali.
    Hezký nedělní večer!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, rozesmála si mě. Ona roste, jako kdybych ji zalévali :-) :-) Měj se krásně.

      Vymazat
  6. Doufám, že jsi měla hezkou neděli. Líbí se mi kytička na prvních fotografiích, vidím ji poprvé a snad si zapamatuji její název. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, máme ji čtyři roky a název jsem si nezapamatovala :-) Měj se krásně.

      Vymazat
  7. Tráva na tvých fotkách vypadá krásně, u nás před domem firma posekala tak, že je tam nyní jen hlína, a v tom suchu těžko něco vyroste. Nechápu jejich pohnutky. Trávu odvezou a když to dělají hodně let, bude tu poušť.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, děkuji, mně ta tráva přišla hrozná, budu se na ni dívat tvýma očima :-) Pěkné dny.

      Vymazat
  8. Tak jsem napsala komentář, vypadla wifi a je někde v éteru.
    Marti přeji ti hezké pondělí a já pádím zase na zahradu. Už mi nestačí drobné zahradnické nářadí, beru rýč a skoro drasticky odstraňuji vymrzlé keře. Já snad na těch záhonech budu i spát :o))).
    Ála

    OdpovědětVymazat
  9. Marti, fotky jsou krásně romantické. A že nestíháte - ono se to nezblázní, prostě jsou jiné priority než anglický trávník!
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Helenko, děkuji. No anglický trávník tady nebyl nikdy :-) Já vůbec nesnáším na zahradě vše podle pravítka. Mám ráda, když se dává prostor přírodě, proto nemáme ani srovnaný terén. Pamatuji si na souseda, jak i v noci s baterkou vytrhával plevelek, na to mě neužije, ale kolem toho vodotrysku to mívám přece víc upraveno, ale dělala jsem to před deseti dny a roste to jak blázen. Měj se moc krásně.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.