čtvrtek 31. května 2018

zástěrková výzva


Výzva u ZaZa mě zaujala hned a dnes koukám, že jsem prošvihla termín,
 protože nějak nestíhám, zapomínám atd.
Nedodržím tedy ale vůbec žádné podmínky výzvy. 
Nejen termín, ale ukážu tady výrobky staršího data. Šít nestíhám.
Navíc tady na blogu pravděpodobně téměř všechny výrobky byly.
Tak tady je část z nich. Všechny jsou dětské kromě té s ranním tiskem.
Hezký den všem.

P.S. Ještě mám prosbu. Kdo znáte prosím Hanu Nideckou, která vyhrála ve hře pro radost balíček, prosím můžete ji kontaktovat? Od neděle neodpověděla na můj email a nemám adresu, kam balíček poslat. V případě, že se neozve do týdne, rozhodla jsem se losovat znovu.



26 komentářů:

  1. Martinko, tak nejdřív si mě fakt hodně vyděsila, že jsem se šla k ZaZe kouknout - nic si neprošvihla, termín je do konce června!
    A tvé zástěrky, no mohla by si s nimi otevřít butik, jedna hezčí než druhá!
    Měj klidný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, já jsem magor, já myslela do května. No aspoň je vidět, jak na tom jsem :-) hahahaha. Potřebuji vyměnit harddisk, mám ho plný. I tobě hezký den.

      Vymazat
  2. Marti po dlhom čase som na blogoch, naozaj človek nestíha ani žiť, tie zásterky sa vydarili. Jedna krajšia jak druhá. Krasny den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zitko, moc děkuji za pochvalu. Měj se krásně a dej vědět, co tvoříš.

      Vymazat
  3. Marti, parádní zástěrky. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, čtyři jsem šila vnoučatům, zbytek mám na Fleru jen tak, protože se mi chtělo, ale neprodaly se :-)

      Vymazat
  4. Jak jsem četla, tak ze mne málem nahlas vylétla věta - vždyť máš čas až do konce června. No uvědomila jsem si, že mne slyšet opravdu nemůžeš :o)).
    Zástěry jsou moc pěkné a myslím, že nevadí, že jsi je neušila zrovna teď. Prostě jsi je ušila ty!!
    Marti, měj se co nejlépe.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, promiň, že jsem vás všechny uvedla v omyl, jak jsem psala, dost jsem se zhoršila, takže jsem nepozorná :-) A díky. Měj se krásně.

      Vymazat
  5. Marto, neporušila jsi vůbec nic :-D. Naopak jsi druhá, která uveřejnila své výtvory!! Jak psaly dámy, výzva je až do konce června, schválně jsem dala dlouhý termín, aby bylo dost času. A jak jsem Ti psala už u mně na blogu, je jedno, kdy jsi zástěrky šila. Takže buď v klidu, vše jsi splnila!:-) Dětské zástěrky jsou moc povedené a veselé, puntíky mám moc ráda :-). A moc se mi líbí i ta s denním tiskem!
    Děkuji za účast a odkaz na Tvůj blog se zástěrkami, který jsi mi poslala mailem, po výzvě uveřejním na svém blogu (pokud Ti to nevadí).
    Prima podvečer! ZaZa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ZaZo, moc děkuji, já se příště polepším :-) Budu ráda, když můj odkaz zveřejníš. Měj pěkné dny.

      Vymazat
  6. Marti, nestraš, termín je až do konce června. Já už mám téměř došito, ale chybí mi nějaké zakončení. Naštěstí, je ještě čas. Tvé zástěrky jsou krásné, všechny. Jsi šikovná.
    Přeji fajn večer. D.

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, zástěry jsou fakt pěkné. Takhle já se se šicím strojem bohužel nekamaradím.
    Pěkný večer. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péti, každý umíme něco jiného. Jinak by to byla fakt nuda. Měj se krásně.

      Vymazat
  8. Marti, to sú parádne zástery ... obdivujem tvoju schopnosť kombinovať a šikovnosť ... Maj sa krásne ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, od tebe mě obzvlášť pochvala těší. Na tvoji krásnou tvořivost nemám. Měj pěkné dny.

      Vymazat
  9. Tak to jsou skutečné skvosty, v nich už jsi musela vyvařit nejeden metál...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blondýnko, víš, co je paradox? Já zástěry vůbec nenosím. Začala jsem je šít kvůli vnoučatům. A děkuji.

      Vymazat
  10. To jsem si oddychla, že zástěrky jsou do konce června. Úplně jsi mne Marti vylekala. Dobrý - mám ještě čas. Zástěrky jsou krásné, třeba je Marti prodáš na svém blogu, byla by škoda, kdyby si s nimi někdo neudělal radost. MOc zdravím a hezký víkend. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivy, i tobě se moc omlouvám, že děsím. Budu se snažit víc soustředit a neděsit. Moc děkuji a i tobě hezký víkend.

      Vymazat
  11. Dobrý večer,Martinko.Já jsem výherkyně Hanka,na kterou sháníte adresu.Já jsem Vám ji psala na váš mail,ve kterém jste mě informovala o výhře,ve středu.Asi jsem mail špatně odeslala.Píšu ji znova.Hana Kačenová,Karlovská 152,Liberec 22,46010.Děkuji za trpělivost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Hanko, ve středu mi přišla na můj email pouze prázdná stránka bez čárky, dnes druhý prázdný, a pak už správně. Pošlu příští týden. Hezký víkend.

      Vymazat
  12. Marti, zástěry jsou parádní!!!
    Měj krásnou neděli...
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  13. Paráda, zástěrky máš zmáknutý. :-) Máš moc pěkné látky, ta staronovinová je super.
    Přeji hezké dny, pa.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.