čtvrtek 10. května 2018

to není můj styl



Tyhle barvy nejsou můj styl, ale potřebovala jsem něco pozitivního ujetého, abych si zpříjemnila život. Dnes je to na jedno téma, i když se to nezdá.
Včera jsem konečně byla u své manikérky. Tentokrát se stalo, že jsem vlastně měla být už před měsícem, chodím každý měsíc. Objednaná jsem byla, ale volání, konečně nám přišel termín do lázní, musíš vydržet. Takže místo jednoho měsíce byly dva. 
Nehty už byly samozřejmě příšerně dlouhé, ale já mám doma parťáka pro každou akci.
Nemůžeš mi to zkusit zkrátit? 
Já to pak celé zbrousím a znovu nalakuju, abych vydržela. 
Žádnými kleštěmi na nehty to nejde, takže můj praktický muž přinese z dílny normální štípací kleště a hlásí mi, už jsem je i nabrousil. 
Můj úlek je velký a řvu, ty ses zbláznil. No já jsem to řekla jinak, doplňte si sami. 
Vždyť mi ufikneš celý prst!
Neboj. Tak který zkusíme?
Tak palec, když bude zparchantělý, tak to nebude tak vidět.
No zůstalo jen u toho palce a včera jsem dostala vynadáno, co jsem proboha s tím palcem prováděla, když mám odštípaný celý gel a lak. Netroufla jsem si říct pravdu o kleštích, jen jsem sdělila, že se náš pokus vypadat lépe nezdařil. 
No lépe teda fakt nevypadáš.
Dnes byla snídaně s Bárou a ona už u vrátek hlásí, upekla jsem vám chleba a vyjmenovává, 
co v něm vše je a pak říká, ale je to sharpej.
Jak sharpej?! To je nějaký nový druh chleba???
Ne, včera jsem si zadělala na pět chlebů a odjela na nehty. 
Jen jeden je normální, ale tobě zmuchlaný nebude vadit, ne?
Takže nehty v hlavní roli.

28 komentářů:

  1. Marti, barvičky to jsou veselé, určitě jsi si zlepšila náladu. Já si nehty teď ani nelakuji. Na pravé ruce dostaly zabrat, když jsem ještě pracovala a používala jsem v práci čistidlo s lihem . Když jsem si je nalakovala, tak mi to vydrželo tak dva dny. Bohužel nehty na pravé to odnesly, mám je hrbolaté a nepěkné. Proto si ani netroufnu je lakovat.
    Chleba by mi nevadil ani pomuchlaný, mám ho moc ráda. Máme rádi chléb z jeníkovské nebo opatovské pekárny.
    Přeji klidné dny. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, ani nám nevadí zmuchlaný, je moc dobrý a hlavně domácí. Měj se krásně.

      Vymazat
  2. Krásné, veselé barvičky:-)Hezké májové dny přeji

    OdpovědětVymazat
  3. Super nehty i chleba. Při představě akce stříhání kleštěmi jsem se musela nahlas zasmát 😁 Tvůj chlap je koukám taky muž činu 😀
    Marti, měj se krásně. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péti, my to u nás tak máme :-) A to původně chtěl na mě vzít elektrickou brusku, ale to jsem řvala. Měj pěkný víkend.

      Vymazat
  4. Marti, tyto barvičky jsou moderní, ale já takto odvážná nejsem. Když nestíhám na nehty, tak piluji, někdy i jemným smirkem a docela to jde. :o)
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, já kdybych chodila do práce a nepracovala z domova, tak takové barvy taky nemám. Teď si to můžu dovolit. No ono po dvou měsících už nebylo co pilovat. Měj krásné dny.

      Vymazat
  5. To muselo být doma veselo! Scénu s kleštěmi si dokážu představit. :D Přeji krásné květnové dny. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, u nás to tak bývá, i když teď máme docela náročné období. Přeji hezký víkend.

      Vymazat
  6. Tak ta modrá je přesně moje barva, Marti:-). Teda, vy jste ale s mužem kutilové, nasmála jsem se tedy, to ti povím. Chleba vypadá originálně a na chuti mu pár vlnovek určitě neubere:-).
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  7. Protože doma pořádné kleště nemáme, obávám se, že by na mě manžel vzal elektrickou brusku. Můj výkřik by byl asi stený jako Váš :-D
    Máte doma eselo :-)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, ta elektrický bruska byl první úžasný nápad, ale to jsem rozhodně protestovala, musel mě nutit a přesvědčovat i s těmi kleštěmi a ještě chtěl, ať nafotím ten zparchantělý výsledek na blog :-)

      Vymazat
  8. Manikúra kleštěmi fakt pobavila.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, už jsem psala, že nuda u nás rozhodně nikdy nebývá :-) Měj krásný pátek.

      Vymazat
  9. Marti, zdravím tě s tím, že jsi mi připomněla hlášku z filmu Nástrahy velkoměsta, že si nehty nechá udělat raději v dílně. Když mi náhodou přerostou, vždy se mi ta scéna vybaví. Barvy máš pěkné, taky by se mi líbily, ale já jsem stará konzerva. Hezký den ti přeje Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, no já mám pocit, že teď už můžu vše :-) Měj se krásně.

      Vymazat
  10. Pěkné barvičky. Já si nehty lakuji už jen když vyrazím někam, kde by to asi tak mělo být. Jelikož už jsem za zenitem být in za každou cenu, volím už jen světlé barvy. Ale pobavila jsem se u Tvých větiček :-).
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já ani nevím, jestli jsem in a bylo mi to vždy jedno :-) Chtěla jsem veselé barvy, páč mám teď opravdu hodně náročné období a návrh byl tyrkysová a růžová a já řekla, proč ne. Měj se krásně.

      Vymazat
  11. Zasmála jsem se a votom to je, už dávno vím, že vy dva si dokážete život opravdu zpestřit.
    Krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda a to jsem zapomněla napsat, že můj muž na mě původně chtěl jít s elektrickou bruskou :-) No musím říct, že ten příšerný palec nakonec způsobil spoustu smíchu, takže to vlastně bylo super :-) Měj se krásně.

      Vymazat
  12. Pěkné nehtíky :-) Modrou tu já moc ráda :-) Já mám teď každý nehet jiný a líbí se mi to moc a moc, tak přemýšlím, co za týden vyberu....Dva měsíce bych nevydržela, už dnes jsem jeden lepila vteřiňákem :-)) Krásný víkend :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, to já nelepím nikdy, mně vždy vydrží, ale teď už to byl oprus :-) Hezký víkend.

      Vymazat
  13. :o)) se řehtám, tak chvilka s kleštěmi na tvém palci musela být úžasná. Gelové nehty jsem si nechala udělat jenom jednou v životě a již nikdy více. Když jsem pak viděla po odstranění své zhuntované nehtíky, docela jsem se vyděsila. Ale ony se vrátily k normálu. Takže si nehty upravuji klasicky sama a vždy jsem nosila stále nalakované. Dneska lak vytáhnu sporadicky :o)), protože jak jsem hodně začala plést a háčkovat, lak si odírala.
    Martinko měj prima dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, no já mám umělé nehty už dvacet let a začalo to v době, kdy jsem byla hodně vytížená a neměla jsem na manikúru každý den čas a při spoustu jednáních každý den jsem nechtěla myslet na to, jak vypadají moje ruce. Tohle mi vydrží krásné měsíc bez nějakého zásahu. A já mám pod gelem naopak už svoje zpevněné dlouhé krásné nehty. Měj pěkné dny.

      Vymazat
  14. Marti!!! Pobavila si mě, úplně vidím tu jemnou manikérskou práci z dílny :o)
    Barvičky máš hezké, líbí se mi to na druhých, sama bych do nich asi taky nešla :o)
    Měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, to jsem ráda, humor nikdy neuškodí. Měj hezkou neděli.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.