úterý 26. června 2018

dárky



Letos mám všechno nějak jinak. Vůbec sem nedávám tipy na dárky, takže to vypadá, jako kdybychom neslavili žádné narozeniny. A máte pravdu, skoro neslavíme. Slavili jsme narozeniny vnoučat, ale v květnu se nám nepovedlo sejít, takže narozeniny mého muže jsme téměř neslavili a hlavní dárek dostal vlastně až v červnu, protože jsme mu se synem koupili společně dalekohled a chtěli jsme ho předat spolu. Ve středu má narozeniny syn a většina rodiny je v zahraničí, takže opět žádná společná oslava nebude. V neděli jsme mu předali dárek, když přijel s dětmi. A protože na tento dárek jsem pyšná, rozhodla jsem se, že jej sem dám jako případný tip. Koupila jsem delikatesu, protože koupit něco mému synovi není tak snadné, koupí si, co chce. Objevila jsem ji tady už někdy konec března, protože jsem to chtěla mít z krku a šunka zraje dva měsíce, takže zralá je teprve od 1. června. Pořád ji tam mají a dokonce snad s větší slevou, než jsem ji koupila. Syn měl ze sušené hovězí šunky radost, protože ji ještě neměl. A nechtěla jsem to nechat jen tak bez fantazie, takže můj muž koupil dřevěný box a prkýnko a já jsem vyrobila rodný list. ¨
Nejsem grafik, není dokonalý, ale stejně jsem pyšná na ten nápad.



A ještě o jednom dárku se chci zmínit. Dostala jsem v neděli čerstvě stáčený med. Čerstvější už být nemohl. Lipový. Na tom by nebylo nic divného, ale já jsem se dozvěděla spoustu zajímavých věcí. Jaký podíl vody má mít správný med a když je podíl správný, tak med dekuje. Skládá se jako deka. A v jedné ze dvou sklenic byla krásná bublina, která mě zaujala. Tady je.


A ještě něco, co vůbec nesouvisí s dnešním příspěvkem. V příspěvku ze slavnosti růží jsem zapomněla přidat ještě koně, které jsem fotila zblízka. Jsou krásní.


14 komentářů:

  1. Veru ... dnes kupit pre niekoho darcek je fuska... Vsetci uz vsetko maju a co nemaju si hned kupia... My s muzom si darceky nedavame uz niekolko rokov... ale kvietky od neho dostavam... Teda, velakrat si ich kupim sama (po zlomenej chrbtici ma problemy s pohybom), ale potesia ma aj tak... Darceky na zjedenie su ale dobrym tipom... Teraz mam pre syna nachystane pohare domaceho medu a este nieco vymyslim... Mozno listky do divadla... Uvidim. Ty si to vyriesila velmi dobre... Spolu s balenim a rodnym listom je zo sunky super darcek... A medik je paradny... Niet nad pravy od vcelara... Marti, prajem ti krasny den... L.



    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, já si taky někdy kupuju kytky sama, mám ráda a těší mě. Já už jsem dala dětem na vánoce jedlé dárky, které jsem vyrobila - domácí utopence, paštiku, nakládané žampiony, domácí džem, pečený čaj. Taky máš dobře vymyšlený dárek. Měj pěkný den.

      Vymazat
  2. Marti, přiznám se, že s vymýšlením originálních dárků mám problém. Tvůj typ se mi moc líbí. Bedýnka a rodný list zůstanou na památku.
    O dekování medu slyším poprvé. Můj muž má kamaráda, který včelaří, tak mu řeknu ať se ho na to zeptá.
    Fotky krásných koní mě moc potěšily. Také je ráda fotím.
    Měj krásný den. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, já jsem se medu dozvěděla spoustu věcí, protože jsem dělala rozhovor a to dekování jsem viděla na vlastní oči. Měj se pěkně.

      Vymazat
  3. Originální povedený dárek! O skládání medu se pamatuji, otec byl včelař.
    Když vidím fotky koní, tak se mi vždy vybaví písnička Když se zamiluje kůň :-)
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, s nakupováním dárků je to asi všude stejné....taky nikdy nevím co koupit. Všichni všechno máme. A tak poslední dobou vybíráme podobné dárky. Něco lepšího na zub, nějaká pěkná večeře nebo zážitek. A nebo výlet třeba i přes noc na nějaké zajímavé místo...
    Měj se moc hezky a užívej si rodinná setkání. To je stejně to nej.
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péti, já jsem léta kupovala zážitky či večeře apod. tam už nemůžu, tak musím vymýšlet zase něco jiného. Děkuji a měj se pěkně.

      Vymazat
  5. Jeden ze synů měl v neděli svátek, vyřešila jsem pochutinami, a za pár dní má narozeniny, tak vymýšlím co a kde... Bývá to docela těžší a těžší :o). A ty jsi to Marti vymyslela báječně.
    A bublinu v medu jsem ještě nikdy neměla!!
    Měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, já už jsem dospěla tak daleko, že po vánocích začínám vymýšlet dárky, aby byly aspoň trochu originální. Z tohohle jsem měla fakt radost. No byl to med z toho dne, kdy jsem ho dostala a na bublinu jsem byla upozorněna včelařem, jinak bych si toho pravděpodobně ani nevšimla. Měj se krásně.

      Vymazat
  6. Pěkný dárek a hlavně jste ho pak ještě hezky "vyšperkovali". Věřím, že udělal radost. Já aspoň mám jedlé dárky ráda a pěkné, vtipné balení ocením.
    Lipový med je krásně zlatý...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, já se snažím soustředit i hodně na to balení a tentokrát jsem byla celkem pyšná. Ano, dostala jsem dvě sklenice medu, ten druhý jsem zapomněla, z čeho je a ten je světlejší. Ten lipový je úplně do zlata.

      Vymazat
  7. Marti, moc hezký dárek, vámi perfektně doladěný! Dobré jídlo potěší!!! A ten med je úžasný už na pohled! A ještě koníci...fešáci!
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.