pondělí 25. června 2018

neděle na stromě




Neděle se synem a vnoučaty, Lucinkou a Tomáškem a myslím, že jsme si to všichni užili, i když tedy děti litovaly a já taky, že nemohou do bazénu. Předpověď se splnila, i když jsem tomu nevěřila. Na koupání fakt nebylo. Ale oběd jsme si grilovali.
Děti si přinesly novou chemickou laboratoř, takže se dělaly nejdříve pokusy. Všude voda po celém domě, všude mouka, barvy a třpytky. Ty jsou nejhorší. 
Minule, když jsme něco zdobili s oběma vloni, jo vyráběli jsme ozdoby, třpytkami a já otevírala návštěvě za tři dny, místo pozdravu zaznělo: panebože, ty jdeš na párty nebo co? 
Máš na ksichtě nějaké třpytky. 



Ale tohle mě nestresuje, vůči tomuhle jsem imunní. Hlavně, že jsou děti spokojené a tvoří. 
Veškerá případná škoda se dá odstranit.
Babi, já chci nějaké sedátko na strom.
Něco najdeme a našli.
Věděla jsem, že nebude lehké umístit sedátko na strom, ale o zábavu bylo postaráno další půl hodinu. Nakonec z toho byl pultík na malování. 
Příště snad bude na koupání.


18 komentářů:

  1. Jsi úžasná babička, Marti, děti to určitě ocení a jednou budou mít na co vzpomínat!
    A binec se dá uklidit, že? :-)
    Měj pěkný den.
    ZaZa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zazi, děkuji a doufám, že si to myslí i moje vnoučata. Pěkné pondělí.

      Vymazat
  2. Marti,
    posílám pozdravení!!
    Krásně sis užívala s dětmi a děti s tebou -to se mi líbí!!
    To je nejvíc!!♥
    A třpytky jsou teď moderní :o))
    Měj se krásně Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, ano, taky jsem si říkala, že třpytky jsou in :-) Měj pěkné dny.

      Vymazat
  3. Marti, krásně jste si neděli užili. Škoda, že nebylo lepší počasí.
    Také neřeším, když děti nadělají nepořádek, ten se uklidí. U televize máme krabice s hračkami a stavebnice a když přijedou, tak se prvně vrhnou na krabice za chvíli není kam šlápnout. My byli u mladých v sobotu, dodatečně jsme slavili narozeniny snachy a její maminka a babička měly svátek. Snacha upekla dort a byly chlebíčky. Naše vnučka má asi kachní žaludek, splácala všechno možné a nic jí nebylo.;-)
    Doufám, že se brzy oteplí a já se konečně po 14 dnech zbavím hnusné rýmy. Měj se krásně. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, my máme v patře plnou skříň hraček, naštěstí, když trávíme čas venku, tak se vytahá jen něco. Už si pro to chodí samy a nedá se pak nikde hnout. Ale já z toho mám v podstatě radost. Ať je ti líp.

      Vymazat
  4. Krásně jste si to užili. Nejprve pokusy, babička měla šanci třpytiti se :-) a kousek neděle na stromě taky není k zahození. Tedy myslím pro vnoučata. Ty jsi raději fotila, že?
    Měj se!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já si to vždy užiji se všemi vnoučaty. Asi nejsem úplně ta pravá babička, která zakazuje a strachuje se. No já jsem na to stromě fakt nebyla hahahaha, ale fotky jsou dobrý ne? Měj se krásně.

      Vymazat
  5. Neděli sis s dětmi náramně užila, Marti. Je vidět, že jsi ve svém živlu. Děti jsou radost, to je hned v baráku veselo, co?! Přeji ti více takových chvil.
    Měj se pěkně
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Henrietko, máš pravdu, užívám si to. Už to nejsou moje děti, takže jsou pro radost a ne pro starost. A veselo rozhodně bylo. Měj pěkné dny a děkuji.

      Vymazat
  6. Děti vypadají skutečně spokojeně a ty jsi tak kreativní babička, že tvá vnoučátka se nestačí nudit. Budou mít jen krásné vzpomínky a ty jsou pro život nesmírně důležité.
    Krásné dny přeji, ať na stromě nebo pod ním.

    OdpovědětVymazat
  7. Mé kamarádky s dětmi ve věku tvých vnoučat tvrdí, že je teď hrozný hit výroba slizu a taky žehrají na třpytky, že jsou všude (prý se do slizu přidávají). Děti na stromě vypadají velmi spokojeně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, jo to je přesně ono, U nás se vyráběl sliz a ještě, že jsem měla třpytky od minule.

      Vymazat
  8. Marti, je vidiet ze vnucata k vam radi chodia... Urcite im dovolite viac, ako doma rodicia. Maju u vas tvorivu volnost - teda, tu maju urcite aj doma, ale... Stari rodicia sa zvycajne nikam neponahlaju, venuju sa dietkam bez obmedzeni... A u vas je stale tvorive prostredie a chut tvorit tiez... Prajem este vela takych krasnych dni s vnucatami... vsetkymi... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, tvořila jsem i se svými dětmi, ale s vnoučaty je to jiné, už mám čas jen na ně. Děkuji a přeji ti krásné dny.

      Vymazat
  9. Marti, vymysleli jste super náhradní program! Při tvoření se prostě binci nevyhneme, a je to jedno, jestli to byly děti nebo já :o) Třpytky jsou opravdu odolné jakémukoli úklidu...
    Tak tento víkend snad bude i bazén...
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, třpytky ještě teď nacházím :-) Měj se krásně.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.