pondělí 4. června 2018

zámek Liblice





Na tomto zámku, tedy spíše kolem zámku, jsme byli poprvé. Jen tak soukromě se tam totiž nevypravíte. Zámek patří Akademii věd a prohlídky se tam nekonají. 
Je to hotel, tak se tam případně můžete ubytovat.
Nebýt to na tomhle zámku možná si ani pracovně akci v parném nedělním vedru vůbec nevyberu. Akce Cesta kolem světa pro děti. Obrovská zámecká zahrada, kde byla stanoviště pro děti od sebe někde i pět set metrů. Ale zase jsem tím pádem měla čas fotit pro sebe a to mě tam hlavně nalákalo. Dosud jsem zámek viděla jen z dálky.
Tak pojďte se mnou. Snad se vám bude moje reportáž líbit.










A na zámecké zahradě je krásná kaple a hrobka.







A zavíráme bránu. 


A na závěr koníček na parkovišti.

15 komentářů:

  1. Marti, krásné místo a úžasně prostorná zahrada. Dokážu si představit v tomto zámku strávit noc, škoda, že to není mým pracovním směrem. :O)
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, je to krásné místo, ale já bych tam spát nechtěla. Je to moc blízko nás, 15 km. Já bych teď chtěla být na chvíli hodně hodně daleko :-) Měj se krásně.

      Vymazat
  2. Hezké místo.Zahrada je opravdu prostorná, takže si to děti zřejmě užívaly.
    Klidné dny, Marti!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ta zahrada je opravdu obrovská. I tobě krásné dny.

      Vymazat
  3. Marti, to je krásný zámek a má nádhernou zahradu. Tvoji reportáž jsem si moc užila. Růža

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký zámek - jsem ráda, že jsem se tam tvým prostřednictvím podívala.

    OdpovědětVymazat
  5. V Liblicích bydlel jeden můj strejda. jezdil k nám vždycky v létě a vozil mi oříškovou čokoládu. Tedy nebydlel na zámku!!! Škoda, protože je moc hezký a ta zahrada...
    Marti, děkuji za reportáž a přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, škoda, že nebydlel na zámku :-) Měj se pěkně.

      Vymazat
  6. Ani jsem netušila, že existuje :o). Ten park je nádherný. Jsem ráda, že jsem mohla díky tobě Marti nakouknout.
    Hezké a snesitelné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za reportáž, tenhle zámek vůbec neznám a asi nebudu jediná. Krásné fotky, Marti, díky!
    Petra

    OdpovědětVymazat
  8. Martičko, my jsme tam byli 26.5. - mohly jsme se spolu ,,skoro,, potkat.
    Viz: trvalkadahlia.blog.cz
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.