pondělí 11. června 2018

střípky z oslav



Ne ze soukromé oslavy. 
V naší obci se slavilo v pátek i v sobotu a já jsem samozřejmě u toho musela být. V pátek se slavilo 120 let naší krásné školy a v sobotu 750 let obce. Moc fotografií vám však nepřinesu. Fotila jsem do novin samozřejmě lidi, kterých se odpoledne sešlo před školou desítky možná i stovky a v sobotu ještě víc. A co mohu jako novinář bez souhlasu, to nemohu jako soukromá osoba. 
Naše paní starostka je veřejná osoba a znám ji, tak snad mi promine, že ji sem dávám. 
A ještě dav a koně.
A hlavně výtvarná díla, kterými děti školu vyzdobily.
 Ohňostroj před půlnocí oslavy ukončil. Fotky nejsou moje. Já jsem únavou po dvou dnech upadla do hlubokého spánku. Můj muž převzal štafetu a z naší terasy krásně nafotil.













A tady jsou střípky ze sobotní oslavy. K tomu patří i úvodní fotky pana kováře.


8 komentářů:

  1. Marti, oslavy se určitě vydařily a Tvůj muž krásně nafotil ohňostroj.
    Přeji Ti zasloužené chvíle odpočinku. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, pochvalu mému muži vyřídím. Děkuji a i tobě přeji pěkné dny.

      Vymazat
  2. Důstojná oslava! A opravdu nádherně nafocený ohňostroj!
    Marti, přeji klidný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, občas se povede nafotit i mě :-) Ale tentokrát to je velkolepé. Měj se krásně.

      Vymazat
  3. JE hezké, když se sejde spousta lidí na společné akci. A program byl podle fotek opravdu bohatý.
    Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, program byl bohatý a je prima, když se lidé nejdou. V běžném životě na to moc času není.

      Vymazat
  4. Ohňostroj je nafotený veľmi pekne ... zo skúsenosti viem, že to vôbec nie je jednoduché ... manžel má pochvalu ... :))))
    Oslavami evidentne žila celá obec ... a to je fajn, keď sa ľudia nezatvárajú za brány svojich domovov ...
    Marti, maj sa dobre ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, pochvalu vyřídím. Ano, obec žila oslavami už měsíc. Měj se krásně.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.