sobota 30. června 2018

za jízdy ...


Panebože, proč fotíš za jízdy? To bude děs. Nezastavujeme. 
Ono v ucpaném centru Prahy to ani nebylo možné.
Měl samozřejmě pravdu, jedna fotka horší než druhá. 
Vybrala jsem pár těch druhých, i když je to děs.
Ale potřebovala jsem si odpočinout od černé barvy.
Nevím, kdo vymyslel, že smutek se u nás vyjadřuje černou barvou. 
Já ji mám ráda. A není to tak všude, ne že bych se tím nějak extra zabývala, ale v Japonsku je smuteční barva bílá.
Byli jsme včera s mým mužem doprovodit kamaráda na jeho poslední cestě, který byl před lety dlouho součástí našeho života a i života našich dětí. 
Je smutné, že začnete vzpomínat na vše dobré, co jste s tím člověkem prožili, až už není možné nic prožívat. Je to asi normální. 
Některé věci si uvědomíme, až už nejsou.
A já ještě celý pohřeb fotila.
Při návratu jsem začala přemýšlet, že už se vlastně kácí v našem lese, 
bylo mu jen 64 let. 
Ne s nějakým smutkem, ale bylo to uvědomění, že už je člověk na druhém břehu.
Asi proto jsem naprosto nesmyslně vzala foťák do ruky a fotila Prahu z auta. 
No, Prahu, moc to k poznání není. Asi jsem měla potřebu fotit po smrti život.
Tak snad mi příšerné fotky, které jsem ani nepodepsala, páč tyhle mi nikdo rozhodně neukradne, dnes odpustíte.





4 komentáře:

  1. Marti, chápu Tvoje pocity. Nedávno dostal manžel zprávu, že náhle zemřel jeho bývalý kolega. Byl jen o pár let starší. Protože si nepřál pohřeb, neměl muž možnost se s ním rozloučit.
    Fotky jsou zajímavé. Někdy si při jízdě autem říkám, že by určité místo stálo za vyfocení. Většinou nemám u sebe fotoaparát.
    Přeji Ti pěkný víkend. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, ono dnes hodně lidí nechce obřad. No zajímavé asi jo, ale hodně nekvalitní. Fotit za pohybu to není nic moc. I tobě krásný víkend.

      Vymazat
  2. No, tak tohle nebyl zrovna hezký výlet... I já už naposledy doprovodila pár přátel, co si budeme povídat, nic moc...
    Někdo si dá skleničku, ty fotíš... nevidím v tom problém.
    Přeji hezčí výlety, Marti! Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.