čtvrtek 21. června 2018

nevděčná...



Včera se mi povedlo konečně poprvé rychle zachytit ty oddané oči.
Chápete to?!
Já ji krmím, mazlím a ona takto.
Ráno se trochu se mnou pomazlí, páč čeká snídani. 
Okamžitě, jak se nají, už přeběhne ke spíži a snaží se mi koukat do očí, ale takový výraz teda rozhodně nemá. 
Ví, že tam jsou bonbónky, a když se napapá, tak pár dostane. 
Běda, když dělám, jako že naprosto nechápu. 
Odpoledne si sednu na chvíli ven a vidím ji z dálky, jak se válí na zahradě ve stínu.
Za chvíli si přisedne můj muž a ona okamžitě začne kráčet po trávníku, aspoň teda že neběží, to už by mě fakt dostalo.
Dokráčí k nám a sedne si na židli k mému muži. 
Od té doby, co jsme si koupili pro nás dva nové sezení, už nesedává nebo nelehává mezi námi na stole, ale museli jsme přidat starou židli.
Ona zkrátka, když si povídáme, musí u toho být a poslouchat. 
No a za chvíli to začne. Nejdřív začne do mého muže šťouchat packou, potom se otírá hlavičkou a pak udělá ten pohled. 
Soustředěně se mu dívá do očí, než si jí konečně všimne a začne hladit. 
Já už bych ji hladila dávno, mě by se nemusela doprošovat.
A možná v tom to je.
Mého muže zkrátka naprosto bezmezně miluje. Mě má jenom ráda. 
No je to stejné jako s lidmi. 
Vždy jeden miluje víc a já ji fakt miluju a můj muž ji má rád. 
Takže naprosto nevyrovnané skóre.
Naše nevděčná Justýnka.

P.S. Teď jsem si uvědomila, že ona i z návštěv má raději chlapy.

21 komentářů:

  1. Jeeej ... usmievam sa tu, muž sa už spytuje, že čo to čítam také zábavné. Tak som mu príspevok prečítala ... Obaja sme skonštatovali, že u nás je to rovnaké. Napodiv, máme kocúra a tiež radšej ide k manželovi. Minule driemal na lehátku (teda manžel ) Filip sa posadil vedľa neho a najskôr dobiedzal labkou. Manžel nereagoval, kocúr pozeral na tvár, do lona (miesto, kde si chcel ľahnúť)opäť na tvár. To sa opakovalo niekoľko krát. Nakoniec vyskočil a uvelebil sa sám. Rada by som poznala jeho myšlienkové pochody ... ale určite tam nejaké sú ... Darmo sa nehovorí, že sú to osobnosti. Každá jedna mačka ... Pes že sa dá ovplyvniť, mačka nie ... Ide si za svojim ... Marti, pekný deň s Justínkou prajem ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, jsem ráda, že jste se bavili a že je to u vás stejné. Ano, kočky jsou jiné, mají inteligenci tříletého dítěte a já se o tom přesvědčuji každý den. Měj se krásně.

      Vymazat
  2. Martinko,
    možná i čtyřletého ;-)
    K mým zkušenostem se zvířaty všeobecně.
    Můj muž zvířata všeobecně nevyhledává, ale oni naopak jeho ano;-)
    Takže první ke komu jdou, asi právě proto, je on !
    Já to mám naopak!
    On jim vždycky říká, běžte si k vedle ;-)
    Svojí kočku nemáme, ale přes zahradu se nám jich producíruje 4 -5.
    Sice nemáme myši, ale zahradu plnou h...., nejvíc se jim samozřejmě líbí písek pod bazénem.
    Kolegyně poradila, krmte je a nebudou Vám po sobě zanechávat stopu. Funguje to!
    Ale nesmím se s krmením opozdit, pokud nemají v misce granule ráno v 6 h. a večer do 20h. , tak ty stopy nechávají ;-)
    Mourovatá už na mě čeká v záhoně mezi jahodami, bojí se čím dál míň, já si s ním povídám, ona kouká, jako že nic ;-)
    A včera jsem byla svědkem, že se způsobně o žrádlo večer rozdělila s jinou černou, snědla polovinu a pustila k misce další čekající.
    A granule to je kapitola sama o sobě, začínali jsme na nejlevnějších, z pytlů.
    Prý je to jako pro nás mekáč, nezdravé a tučné, ale kočkám to chutná.
    Teď už jsme na granulích Brit senior a 2 x denně.
    Krásný čtvrtek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, jako by si vyprávěla náš příběh včetně těch granulí :-) O kapsičkách ani nemluvím. Měj se krásně.

      Vymazat
  3. Marti Hurááá, další článek o Justýnce,, Taky bych ráda věděla, co se jim honí hlavou. A jak si nás umí ochočit.. Já vždycky sleduju, koho si moje kočky vyberou z návštěv jako kamaráda. A myslím, že se ještě nespletly. A asi bych měla být obezřetnější a dát na jejich instinkty. Justýnka je boží a rána máme totožná, Někdy si říkám, že to jejich vyjadřování a mimika snad svědčí o reinkarnaci.. Měj se hezky, a víc takových fotek, a pohlazení Justýnce, Lenka kočka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, já většinou vím, co se Justýně honí v hlavě, už se známe, takže já odhadnu, o co jde, můj muž vůbec. Měj se krásně.

      Vymazat
  4. Kočičky jsou opravdu osobnosti. Vzpomínám na Matýska, který s námi byl jen chvíli, ale nedá se na něho zapomenout. Já pro něho byla jako maminka, spal mi za krkem a moje postel byla jeho nejmilejší. Ovšem když přišla doba příchodu mého muž z práce, tak už seděl za vchodovými dveřmi a čekal. Když muž přišel, tak si s ním vždycky hrál a on to měl moc rád.
    Justýnka se tak oddaně na tvého muže dívá, je to kouzelné.
    Jo a naše Verunka má taky raději chlapy, hlavně dědečky.;-)
    Přeji vám oběma krásné chvíle s Justýnkou. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, se mnou taky spí. Tedy teď v létě ne, to spí na zahradě, domů se jí nechce. Děkuji a měj se krásně.

      Vymazat
  5. Kamkoli zajedeme, tam kočky i psi běží k manželovi, otírají se mu o nohy.
    Se mnou se zase druží děti.
    Vaše kočka je zajímavě zbarvená. A má se u vás dobře.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, je to želvovinová barva, má předky britky. A jsou prý cenné, i když Justýnka není čistokrevná, ale ona má modrou krev i tak. Je to dáma.

      Vymazat
  6. Kočky jsou kurvy převlečené za kamarádky.
    Chodil mi před milionem let dělat servis neslaný, nemastný, nijaký manžel mojí kamarádky, typický IT. Ta moje .... se před ním vyvalovala, dělala kotouly, lísala se, no fuj mi bylo. Kdyby si k prostituci vybrala někoho jiného, ale zrovna člověka bez náboje.
    Máš se nad čím zamyslet, můžeš jí vyčinit. Já dnes vyčinila Edíkovi. Je tlustý, po všech dožírá, tak mu říkám : Ty jeden ovárku, nežer, praskneš. Tak se během minuty vyzvracel do čistě povlečené postele.
    Kočky jsou láska, láska nebeská.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak se říká, že nám kočky vidí do hlavy /velmi nebezpečné/.. Tak si v té jeho asi přečetla, co by si od Tebe přál.. Ty nic, tak zachránila čest rodiny a splnila jeho přání :))) Mám 18 letého kocoura s artritidou, kterému sloužím do roztrhání těla, doslova odečítám, kam by jeho jasnost chtěla skočit a už nemůže.. takže poponáším, hladím, koketuji.. a když dostatečně rychle nereaguji, bu nerozumím kočičí řeči, tak jde a vysere se do kouta .. čímž mi situaci tedy vůbec neulehčuje :)) zdar všem kočkám.. Lenka kočka.
      Marti promiň, že ti tady obsazuji prostor.

      Vymazat
    2. Blondýnko, hahahaha :-) Na Justýnku platí jen hezké slovo a vybrala si stejně jako já, tak jí ani nemůžu nic vyčítat. Ano, je to láska.

      Vymazat
  7. Co svého manžela znám, tak všechny kočky ho vždy milovaly (včetně mne). Naše Kulička je tak naučená, že ráno kdyby ji neponosil na rameně, neukázal co kde v bytě je a nevyprávěl s ní, tak by den nepřežila. Když není doma, dělám to já. Odpoledne a večer čeká před vrátkama u plotu, až jí někdo vyzve, ať jde dovnitř, ale to jí musíme otevřít vrátka, protože kráčí dáma. No jo, mne má ráda, manžela miluje. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, koukám, že je to všude stejný :-) Kulička je hezké jméno. Měj se krásně.

      Vymazat
  8. Marti, ona Tě také miluje, přestaň ji chvíli krmit a uvidíš. .o)
    Měj krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, to si nemůžu dovolit, to nadávání bych nepřežila :-) A nadávat ona fakt umí. Měj krásný pátek.

      Vymazat
  9. Marti, s kočkami zkušenosti nemám, protože my jsme pejskaři. Ale ono je to se všemi domestikovanými zvířaty snad stejné. Jsou to potvůrky a místo toho, abychom ochočovali a vychovávali my je, ochočují si oni nás. A s takovou samozřejmostí 😀 Já je prostě miluju a život s nimi je o moc veselejší.
    Mej se krásně a Justýnku zdravíme :)
    Krásný večer. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péti, je to veselejší, i když říkám, že bydlíme u své kočky :-) A někdy jí důvěrně říkám naše bytná. Měj se krásně.

      Vymazat
  10. No jo, no, je to tak i jinde, neboj! Já to cítím u našeho, psa, i když tam to je asi v pořádku, pán má být jen jeden.
    Marti, měj se hezky a pozdravuj bytnou. Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, jmenuji se "Tina Petersen" Jsem z Odense v Dánsku. Byl jsem ženatý 9 let s Oliverem a oba jsme měli spolu dva (2) syny. Oliver byl můj milenec na střední škole, můj vysněný muž a já jsme ho milovali víc, než dokážou vyjádřit slova. Najednou můj manžel začal spát a dávat různé omluvy, proč se nemůže vrátit domů. Děti, které byly zvyklé být vždycky kolem svého otce, ho teď vidí ječmen. Začal mít vnější vztahy s jinými ženami a neuvažoval, jak se budou děti nebo já cítit.

    Celý můj svět byl otřesen a zdá se mi, že jsem ztratil jediného člověka, kterého jsem kdy miloval. To se ještě zhoršilo v okamžiku, kdy požádal o rozvod ... Snažil jsem se, aby se co nejvíce snažil, aby ho změnil a zůstal se mnou a dětmi, ale veškeré úsilí bylo marné. Prosil jsem a zkoušel všechno, ale nic nefungovalo.

    Průlom nastal, když mě někdo představil tomuto úžasnému, velkému kouzelníkovi, který mi nakonec pomohl ... Nikdy jsem nebyl fanouškem takovýchto věcí, ale prostě jsem se rozhodl neochotně zkusit, protože jsem byl zoufalý a nezbyl jsem na výběr ... Udělal zvláštní modlitby a použil kořeny a byliny ... Během dvou dnů mi Oliver zavolal a byl mi líto všech emocionálních traumatů, které mi způsobil, přestěhoval se zpět do domu a nadále šťastně žijeme jako jedna velká rodina. co úžasný zázrak doktor Zuzu udělal pro mě a moji rodinu. Pomohl mi také vyřešit můj problém s artritidou, se kterým se zabývám roky

    Představil jsem mu mnoho párů s problémy po celém světě a měli dobré zprávy ... Jsem pevně přesvědčen, že někdo tam potřebuje pomoc. Pro naléhavou pomoc jakéhokoli typu kontaktujte doktora Zuzu nyní prostřednictvím jeho e-mailu: doctorzuzutemple@gmail.com nebo WhatsApp ho na +2347013499818 a také kontaktujte doktora Zuzu na Viber prostřednictvím +2347013499818

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.