pátek 22. června 2018

pozdrav do Karibiku



Aneb u babičky a dědy na prázdninách. 
Stejně jako vloni máme u nás na prázdninách Rybičku a Popelku. Roztomilá morčata.
Vloni si holky zvykly rychleji, protože bydlení doma u Loly a Alana neměly o moc větší, než mají u nás. 
Od loňska ale mají dvoupatrový bejvák komplet zařízený, takže si hůř zvykají na provizorium. Není to tedy drama, protože jedí jak divé, říkám si, jestli je za chvíli uživíme. A to je nejdůležitější. Chuť k jídlu považuji za určitý indikátor spokojenosti. V cukuletu mají v sobě zelený salát, listy zelí, mrkev, granulky a to všechno ještě prokládají senem. Ranní krmení "dravé zvěře" - Justýna, Rybička a Popelka se pro mě tedy stalo poněkud náročnější. Máme posekaný trávník, takže najít takovou lahůdku, jako je pampeliška, je celkem oprus. Ale jedí a to mě uklidňuje, ale pořád se schovávají a já musím odejít, aby se najedly. Takže mi nedaří odchytit je na focení. Rybička chvíli postála jako modelka, ale chlupatá Popelka se dá jen odhadnout podle chlupů, že se skrývá v domečku. 
Posíláme všem pozdrav do Karibiku. 
Babička, děda, Justýna a holky.

P.S.
Nakonec se mi povedlo zachytit i Popelku. Tedy kousek. 
Akorát nikdy nevím, kde má předek a kde zadek, vypadá z obou stran naprosto stejně.

8 komentářů:

  1. Jééé, další zvěřinec, to je pěkné :) A Marti, koušou? Kamarádka má morče - kluka a ten hryže jako o závod. Na toho se bojím sáhnout.
    Pěkný den, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péti, vůbec nekoušou. Jen piští, když je chci vzít do náruče. Na děti jsou samozřejmě zvyklé, takže tam jen vrní. Ale nekously nikdy. To slyším poprvé. Holky jsou moc hodné. Měj pěkné dny.

      Vymazat
  2. Marti, bejvák tedy mají pěkný :-))). Víš, co se mi ale líbí nejvíce? Jak jsou ty děti spontánní a nejsou svázány žádnými konvencemi....dát morčeti jméno Rybička, to dokáže jen bezprostřední dítě! Proč by se morče nemohlo jmenovat Rybička, i když je to morče?! Může!!!! :-) Ty vaše děti jsou fakt super a jejich rodiče také, že je nechají být spontánní a kreativní!
    Tak hezky hlídejte;-).
    Hezký víkend přeji.
    ZaZa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zazi, doma mají lepší, doma mají vilu :-) No jasně, proč by se nemohla jmenovat Rybička? Měj pěkný víkend.

      Vymazat
  3. Holky to mají u vás moc pěkné a ty se o ně krásně staráš. Morčátka se mi líbí, já bych chtěla skinniho, ale manžel s tím zatím nesouhlasí.
    Náš želví kluk se choval stejně, když nám ho hlídala švagrová. Vylézal z domečku jen na jídlo.
    Marti, přeji krásné dny se zvířátky. Růža

    OdpovědětVymazat
  4. No, já myslím, že péče o svěřence je nadstandardní :o)
    Jsou u vás jako v bavlnce!
    Marti, měj příjemné odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.