pátek 29. června 2018

koncert aneb opět příběh z čekárny


Tentokrát to není můj příběh jako ostatní příběhy z čekárny, které na blogu někde v historii jsou. 
Je to krátký a úsměvný příběh mého muže. 
Čeká v čekárně u naší téměř rodinné lékařky na Praze 4 a hraje si hry na tabletu, aby si zkrátil čas. To mi tedy neříkal v souvislosti s touto historkou, ale vím bezpečně, že to tak bylo. Dělá to vždy. 
To je první, co si vytáhne v čekárně na rehabilitaci, kam chodíme spolu. 
Já mám časopis a on tablet. Dalo by se usuzovat, že já jsem čtenář, ale je to právě obráceně. 
Můj muž čte neustále, ale v čekárnách má tablet anebo výjimečně luští křížovky. 
Má zabořený obličej do obrazovky a hraje nějaké hry, když se otevírají dveře protější ordinace a vychází muž a hned se omlouvá, že všechny předběhl, ale musel si vyřídit jen nějaké papíry. 
No klasika.
Můj muž zvedne oči s podivem, až když slyší ostatní čekající v čekárně, jak sdělují muži: 
my vám odpustíme, ale musíte nám zazpívat.
Cože?! To snad proboha ne!
A pán začne zpívat a zazpívá dokonce tři zkrácené verze svých písní na celou čekárnu.
Malý koncert na poliklinice.
Teprve potom si můj muž všimne, že je to vlastně známá tvář.
Dopoledne v čekárně zazpíval všem bezesporu jeden z nejlepších folkových zpěváků Jan Nedvěd.
Nejsem sice jeho fanda, ale píseň Stánky mám ráda. Tak vám ji dnes posílám.

16 komentářů:

  1. Takový zážitek určitě Tvému muži zpříjemnil čekání u lékařky. Já osobně mám raději Frantu Nedvěda a jeho písničky.
    Přeji hezké odpoledne. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, já nějak nesleduji ani jednoho, ale osobnost pro mě je spíše František. Měj krásnou sobotu.

      Vymazat
  2. Moc hezká a úsměvná historka :-). A u lékaře to asi potěší dvojnásob!
    Krásný den, Marti.
    ZaZa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zazi, přesně tak. Kdo zažije koncert u lékaře? Měj se krásně.

      Vymazat
  3. ...no, stanou se to věci, že :o)
    Tak ještě jednou, hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Příjemné překvapení a zkrácení čekací doby. No Marti, to jsi mne pobavila, Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iwko, ano tohle člověk nezažije každý den. Měj se krásně.

      Vymazat
  5. :-). Mne by to potěšilo - písničky Honzy Nedvěda dneska sice už neposlouchám, ale mám je spojené s dobou, kdy jsem jezdila jako vedoucí na tábory, tak by to byl takový návrat v čase.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, to jsou přesně písničky na tábor. A Stánky si teď zpívám pořád od té doby, co jsem je sem dala. Měj hezkou sobotu.

      Vymazat
  6. To je fakt dobrý! To se každý den nestane. V určité době byli oba Nedvědové hodně oblíbení.
    Měj se !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, no František je snad populární pořád. Dělám zprávy z regionu, tak vím, že tady někde měl koncert. Měj se krásně.

      Vymazat
  7. Milá Marti, smekám před Tvou pohotovostí, mě by to napadlo jako vždycky ex post.. Stánky a pár dalších taky můžu, a raději Honzu než Františka. To jako do ankety :)).. Měj hezký víkend. Lenka kočka.

    OdpovědětVymazat
  8. No tak to muselo být v čekárně pozdvižení:-). To se tam určitě neděje každý den. A tvůj muž byl zrovna u toho...
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Henrietko, ani nějak zvlášť prý nebylo. Jsou tam na něj zvyklí. My tam chodíme taky několikrát do roka, ale ještě nikdy jsme ho tam neviděli. Až teď můj muž. Měj se pěkně.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.