sobota 16. června 2018

vesnice roku

archiv obce

Původně jsem o tom na blog psát ani nechtěla. Ale týká se mě to kupodivu hodně. 
Musím říct, že teprve ve čtvrtek po pěti letech bydlení v obci, jsem si uvědomila, že jsem asi patriot. Když starostka hlásila večer rozhlasem, že máme v krajském kole za Středočeský kraj Zlatou stuhu a jsme Vesnicí roku, zařvala jsem radostně hurá, a kdybych si mohla poskočit, tak bych si poskočila. Postupujeme do celostátního kola. Včera jsem se hned se starostkou sešla, abych mohla aktuálně napsat článek o tom, že máme zlatou a ona mi vyprávěla, jak byla při vyhlašování nervózní. Nejdřív se předávala ocenění, pak diplomy, potom ostatní stuhy, a když zbývala jen zlatá, zalila ji taková radost, že při přebírání ceny nemohla chvíli promluvit.
Není to první ocenění. 
Obec se do soutěže přihlásila před pěti lety a každý rok bylo nějaké ocenění. 
V roce 2016 Bílá stuha za činnost mládeže, v loni Modrá za společenský život. 
Promiňte, právě jsem dopsala článek do novin, tak se rozepisuju. 
Ale trochu jsem se chtěla pochlubit. Možná se ze mě stal patriot díky novinám, protože sleduji dění v obci asi víc, než bych sledovala soukromě. 
Ostatně spoustu akcí, které se u nás konají, na blogu zmiňuju. 
Možná díky tomu si s mužem začínáme víc připadat, že sem patříme. 
Ostatně já jsem se stala tady nechtěnou "celebritou" už vloni 1. února. 
Téměř všichni vědí, to je ta, co málem umřela. To je ta, co ji srazilo auto na chodníku. 
Ale myslím, že teď už mě vnímají trochu jinak. Jen otázky, jak jsem na tom, nepřestávají. Ale už mě i soukromě žádají o fotky z akcí, takže snad novinařina překryje moji "nechtěnou a nežádanou" slávu.
Při psaní článku jsem se musela bránit osobním pocitům a názorům, to do novin nepatří. 
Asi jsem opravdu patriot.

16 komentářů:

  1. Velká gratulace, když je čím se pyšnit, tak do toho. Sem zbytečná skromnost nepatří.
    Je někde článek o tvém nechtěném chodníkovém story, přiznám se, že jsem jen tušila, nevím, co se stalo ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blondýnko, já jsem původem městský člověk, který žil velkou část svého života v Praze, aspoň pracovně, takže být venkovankou se teprve učím. Ano, je, ale není tam vše, protože hodně se toho zjistilo dost pozdě. Takže ve zkratce: na chodníku mě zezadu srazilo auto, letěla jsem prý 17 metrů vzduchem na druhou stranu silnice, výsledek bezvědomí, těžký otřes mozku, na dvou místech šitá hlava, pochroumané celé tělo - proto mám bolesti a špatně chodím, odnesly to záda, posléze prý téměř pozdě se zjistilo, že mám nad čelem od ucha k uchu prasklou lebku, jako když nakrojíš jablko, léčím se na postkomoční syndrom - problémy s krátkodobou pamětí, soustředěním atd. A tady je ten článek https://vyzobanaslunecnice.blogspot.com/2017/02/zazitek-ktery-chci-zapomenout.html

      Vymazat
  2. Gratuluji a držím palečky, aby se obec umístila i celostátním kole.
    Je vidět, že jste se s obcí sžili a je vám tam dobře. Růža

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, tak to je super, gratuluji. Je skvělé, když se vesnici daří a lidé jsou v ní spokojeni. My máme sousední vesnici roku - 2017, myslím, a tam to také hodně žije. Na spoustu akcí se tam chodíme podívat, třeba slavnosti vína, nebo vepřové hody aj.
    Měj krásnou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, měla jsem fakt nepokrytou radost, až jsem překvapila sama sebe. Měj hezkou neděli.

      Vymazat
  4. To je dobře, že je ve vaší obci dobře. Kdyby nebylo, nenapsala bys výše uvedené.
    Proto máte s mužem pocit,že tam patříte.Hodně koná Tvůj kontakt s lidmi. Svým psaním jim dáváš najevo, že život v obci s nimi sdílíš. A o tom to je :-).
    Takže ať umístění obce vyjde.
    Měj se hezky a užij si neděli.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, i kdybychom jsem už neumístili v celostátním kole, je to i tak velký úspěch. Díky a měj se krásně.

      Vymazat
  5. Marti, radost a nadšení z tebe čiší. To se potom čte samo. Pěknou neděli v pěkné vesnici. Marcela

    OdpovědětVymazat
  6. I já se přidávám s gratulací, ale zajímá mě hlavně, co jste si hezkýho koupila. Ve fotogalerii jsem viděla krásné košíčky, které by se té vaší chlupatici dobře okupovaly. 😆

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, nic. Jsem jak chlap. Když pracuju, tak pracuju, neumím se soustředit na nic jiného. Fakt ne. A navíc košíků máme víc, než je zdrávo. A Justýna má krásný a drahý pelíšek proutěný, který slouží i jako přenoska. Od doby stěhování v něm nebyla. Miluje krabice a gril, dlaždice, no naprosto nelogické věci.

      Vymazat
    2. Pro kočku naprosto logické, že? 😆

      Vymazat
  7. Mari, i já se přidávám ke gratulantum!
    Chápu tvou radost!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, fakt jsem měla a i článek jsem psala s radostí. Měj se krásně.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.