neděle 3. června 2018

vernisáž


Včera jsme navštívili krásnou výstavu s vernisáží. 
Sportovní hala v sobotu patřila výkresům dětí z Ateliéru kreativního malování byla to tedy výstava našich malířů Lolinky a Alánka. 
Byla to jejich první výstava, ale určitě ne poslední.
Tady je malá reportáž z vernisáže.
Předem musím předeslat, že v tomto ateliéru malují děti vše samy bez cizí pomoci. Lektorka se v hodině s nimi dohodne na tématu, a pak si o tom povídají a po té děti malují dle vlastní fantazie bez zásahů dospělých. Je to až neuvěřitelné, co dokáží samy namalovat. Starší děti k namalovanému obrazu ještě dělají prezentaci a vysvětlí, co je na obrázku. Krásné prezentace Loly si také máte možnost přečíst. Musím říct, že jsem se u nich zasmála. 
Alánek má u obrázků uvedeno 3 roky, ale to mu bude teprve za 14 dní.
Dětem jsme s mým mužem přinesli k jejich úspěšnému dni každému jednu růži ze zahrádky. Lolinka hned testovala, zda nemá trny. Neboj, děda je odstranil.



Tady je nazdobená sportovní hala. Nakoukla jsem před zahájením.


Občerstvení ve znamení malování. Štětce a palety.


A tady malá procházka výstavou.















Jeden výtvor Loly jsem bůhví proč zapomněla vyfotit, tak přidávám fota z alba dcery.






Na závěr první výtvory Loly, když začala chodit do ateliéru. Výstavku má doma v herně. 
 Alánek chodí do ateliéru teprve chvíli, ale už první malování nás překvapilo.


18 komentářů:

  1. Krásná vernisáž, úžasní malíři ☺
    Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, díky. Jediná radost za poslední dva měsíce. Hezký večer.

      Vymazat
  2. Pěkné obrázky a hezká akce. určitě si to malí malíři užili a byli pyšní, že mají výstavu. A občerstvení vypadá taky super.

    OdpovědětVymazat
  3. No to je krásne ... Určite máte z malých výtvarníkov obrovskú radosť ... Prajem im obom veľa nových nápadov, krásnych obrázkov a ešte mnoho takýchto skvelých výstav ... pozdravujem ... L.

    OdpovědětVymazat
  4. Před lety jsem takový kroužek vedla a vždycky, když vidím podobnou reportáž, trochu se mi zasteskne. Děti jsou úžasné, moc děkuji, že jsem tam mohla taky nakouknout.
    Marti, tobě přeji krásný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. To je paráda. A děti mají super fantazii. Ty popisy, to nemá chybu, je to nádherné, úsměvné. Opravdu bezva práce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péti, viď? Ale za to může ta úžasná lektorka ateliéru. Je to nejen o malování, ale i o vyjadřování a stát si za svou prací.

      Vymazat
  6. Úplně mne dojalo, jak tam Alánek stojí s tou růží.
    Na dětech jsou nádherné ty pocity, se kterými jdou do všeho naplno a kouzelně dětsky reagují. Kéž by jim to co nejdéle vydrželo.
    Příjemný týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blondýnko, díky i tobě krásné dny. Já jsem po dlouhé době měla skutečně z něčeho radost.

      Vymazat
  7. Marti, krásná výstava. Máte šikovná vnoučátka. Moc se mi líbí Lolina prezentace. Náš Venda začal teď víc malovat a ještě k tomu vždycky něco napíše. Jeden obrázek už mám doma na lednici. Věřím, že Vám oběma výstava zvedla náladu a na chvíli jste mohli zapomenout na starosti. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, ano, po dlouhé době jsem cítila radost. Vím, že ty to dobře chápeš. Díky moc.

      Vymazat
  8. Marti, to je fajn, když se děti takhle podporují! Úžasné malbičky!Krásné a spontánní! A ten rozhovor s Lolou nemá chybu, ta se ve světě neztratí :-)). Moc mě pobavila :-D.
    Hezké odpoledne. ZaZa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zazi, to je naše manažerka :-) Je úžasná. Měj hezký večer.

      Vymazat
  9. Nádherné výtvory. Vždycky mě štve, když paní učitelky ( čili mé kolegyně) dětem "pomáhají" v kreslení a vytváření. Doplnění dílka o rozhovor s autorem je výborný nápad. Blanka

    OdpovědětVymazat
  10. Blanko, ano, když jim člověk nechá prostor, vznikne něco úžasného. Hezké dny.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.