neděle 17. června 2018

plavková párty


No ona to samozřejmě plavková párty nebyla.
Alan slavil třetí narozeniny. Já to cítím jako určitý milník. Roztomilost se začne vytrácet a budeme partneři jako s Lolou. Nic na tom nemění ani skutečnost, že Alánek na mě seděl snad půl hodiny, bolely mě nohy a furt se tulil. Byly jsme oba zvyklí být spolu skoro každý týden, ale poslední dva měsíce jsme se pořádně neviděli. Stýskalo se nám evidentně oběma.
Naše dcera vždy připraví dětem oslavu narozeniny na určité téma. 
Tentokrát super hrdina. Všichni měli převleky i dospělí.
Alánek slavil od dopoledne narozeniny s dětmi, a tak to má být. My jsme přijeli až odpoledne, dřív jsme nemohli a možná ani nechtěli, takže nás všechny děti opravdu přivítaly v plavkách. 
Malá reportáž z narozenin z mého pohledu. Bude jiná, než to bylo opravdu.
Ale takhle jsem to viděla já.
Alánek má radost z dárků, které jsme mu s dědou dali.



Tady je Lola a jejich bratranec Vojtíšek, kterého beru také do rodiny.
otázka je nabíledni. 
Co jsi dostal od babičky a dědy? Ukaž!



Nevím, jestli pro nás, ale i Lola se obléká znovu jako super hrdina.


Tady je krásně nazdobeno.


Náš čistotný chlapeček řeší kalamitu s cup cakem. Bylo to kouzelné. Nakonec mu pomáhala máma, ale je to samostatný kluk.


Do bazénu měly všechny děti kšiltovky. Alánek našel jen
 zimní čepici a nedal si říct, že je na ni fakt horko.


Dort jsem vcelku neviděla, takže používám foto naší fotografky - dcery Terezy. Ale byl výborný.
Včera jsem si to užila a děkuji tímto všem, kteří mě poslouchali v mým výlevech. 
Hlavně Tomáši, tobě, že jsi poslouchal vše, co mě trápí. 
Náš zeť to odnesl nejvíc, i když se naše životní situace, tedy především moje, změnila, jsem toho pořád plná a nemám to uzavřeno, protože to neuzavřel ten, o koho jsem pečovala.
Hezkou neděli všem.

12 komentářů:

  1. Tak při počasí tohoto víkendu se nedivím, že všichni účastníci oslavy skočili v plavkách :-). Určitě to bylo fajn

    OdpovědětVymazat
  2. Ta zimní čepice na plavání mě fakt pobavila:-).
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, mě to rozesmálo, že jsem ho musela rychle vyfotit. Hezké dny.

      Vymazat
  3. Parádní oslava. Alánek v zimní čepici je kouzelný. Je vidět, že si všichni oslavu patřičně užívali.Růža

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná oslava. Nemá každý možnost slavit v plavkách a v zimní čepici :-).
    Hezký den, Marti!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, no právě a my jsme se na něj všichni vykašlali a nikdo mu nešel dát kšiltovku. Já jsem nemohla, páč jsem se smála :-) Měj krásný den.

      Vymazat
  5. Hezká oslava, Marti. Děti si to s dětmi užijí stejně nejlépe. Alánkovi přeji vše nejlepší :)
    Měj krásný den, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péti, přesně tak a gratulaci vyřídím. Děkuji a měj se hezky.

      Vymazat
  6. Parádní oslava! Alánkovi ořeji všechno nej! Taky jsem dětem ppřádala oslavy, Adamovi vlastně ještě pořádám, příští týden už 21...
    Marti, měj klidný večer! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, gratulaci vyřídím, až se rodina vrátí z Karibiku. I tobě pohodový večer.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.