úterý 3. května 2022

alej v růžové


Kousek za humny, za naší vsí je alej sakur, už dlouho jsem se těšila, až ji uvidím. Jezdíme tudy směr Praha a v sobotu jsme jeli směr Vraňany. Jsem ráda, že jsem je stihla, vloni jsem je promeškala. Vlastně ani nevím, kdy jsme si všimli, že kousek od nás místo aleje třešní vznikla alej sakur. Vloni jsme kvetení promeškali vzhledem k tomu, že kvetení je dost krátké.
Letos mě můj muž upozornil, že sakury jsou naroubované na původní kmeny třešní. 
No prostě kde se vzaly, tu se vzaly, je to nádhera. Podobná alej je i v Mělníku, fotila jsem ji i malovala.


Tak dnes růžový příspěvek, takové růžové snění.
Mějte pohodový den.






5 komentářů:

  1. U nás poblíž taková alej není. Sakury je možné potkat spíš jen jako solitéry. Ale v malém i ve velkém je to prostě krásný dech beroucí pohled.
    Hezký den, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Marti,
    i v Pardubicích je právě rozkvetlá ul. Kosmonautů , kochám se kochám!
    Letos jim trvalo déle, ale dočkala jsem se :) Na zahradě máme v květu 2 sakury. Přeji všem krásné růžové úterý!

    OdpovědětVymazat
  3. Projíždím podobnou alejí v Kostelci nad Orlicí. Taky paráda. J.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti to je nádhera a hezky jsi ji i namalovala. Přeji Ti příjemné jarní dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, mám za rohem podobně krásnou ulici. Každý rok se kochám.
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.