úterý 10. května 2022

květy pro radost











Tohle období mám moc ráda a fakt mi přináší radost. Jak se začínají rozvíjet květy v truhlících a květináčích nedlouho po tom, co člověk osadil. Včera jsem fotila tedy jen květy. I i květy jahod a dokonce i uvadající tulipány, protože mi přišly krásné.
Tak dnes barevný květinový příspěvek. Kochám se květy každý den, pokud jsem doma.
Včera bylo vše zalité sluncem a na některých fotkách je to znát.
Dnes záplava květů. Třeba udělá radost pro hezčí den.



























10 komentářů:

  1. Na květiny se může člověk dívat každý den. Každá má svoji krásu, vůni......
    Kvete to u vás o stošest !
    Měj klidný pohodový den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, paráda. V tomto období jsou petůnky a všechny jejich varianty nejhezčí.
    Pěkně ti to kvete. Jitka

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, dokonce i ten vlaštovičník je pěkný, máš to hezky barevné. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Máš to krásné, je vidět, že v Petro mají pořádný výběr. A se zbytkem si poradí příroda. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To není jen z Petro, ale i z Vraňan, z farmářských trhů atd.

      Vymazat
  5. Mě kytičky pokaždé potěší. Máš to hezké, radost pohledět! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Krása, Marti. Kochám se s tebou!
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, krásně Ti to kvete. Radost pohledět. M.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásne to máte, farebné

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.