pátek 27. května 2022

na růžích ustláno...






To teda fakt nechápu. Jasně, rozumím tomu, co to znamená, ale já bych si na růžích neustlala, už zase mívám občas prsty do krve, když si zapomenu vzít rukavice, a někdy se zachytím o trny oblečením, takže nemůžu ani odejít, protože mě to drží... 
Takže jaké stlaní na růžích, že jo?
Ale dva z naších keřů růží už začínají mít poupata a trochu jsem si uzpůsobila pořekadlo a říkám: 
čím blbější zahradník, tím víc poupat... 
Každý rok mě to překvapuje. Obzvlášť po mém každoročním razantním sestřihu.
Letošní růžová radost právě začíná.
První fotky jsou z dnešního rána. Níže fotky z pondělí.
No krása jede, tak vám ji dnes posílám do krásného růžového rána.




Tady níže jsou fotky z pondělí.








8 komentářů:

  1. Marti, krásná zahrada, růže jsou nádherné. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Je znát, že přeci jenom u vás je ohledně zahrady vše rychlejší. Mně se na růžích začínají teprve tvořit poupata, takže na květy si musím ještě chvíli počkat. :-)
    Pěkný den u vás, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Pro mně: růže= krása a radost. U nás růže zlobí manžela. Skrábou ho, trhají oblečení. Máš krásnou sbírku "fotorůží".Pěkný víkend, Marto. J.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, moc krásné růže a jistě i pěkně voní. Ustlat si na růžích, to se možná myslí jen na těch plátcích otrhaných z květů?
    Ovšem nějaký fakír by protestoval! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, krásné růže. A koukám, že máš všechny do růžova .)
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, ty Tvoje růžové růže každoročně obdivuji, jsou nádherné. Jak razantně je stříháš a kolik výhonků jim necháváš?
    Přeji hezký víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, to je pro mě těžká otázka. Dělám všechno přiměřeně, takže přesně fakt nevím... Jak píšu, čím blbější zahradník... Já se s tím nepárám, dělám jen citem a ono to kupodivu vychází.

      Vymazat
  7. Marti, růže mám moc ráda. U nás je uměl pěstovat můj děda, hlavně stromkové, vystavoval je na výstavách. Měj hezký víkend. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.